środa, 9 sierpnia 2017

Szminka JOKO

   Pierwszy raz z firmą JOKO zetknęłam sie jakieś 16 lat temu, gdy byłam jeszcze w gimnazjum. Wówczas firma dopiero raczkowała, a w ich ofercie były jedynie, pudry, cienie, tusze i lakiery do paznokci. Do tej pory twierdze, że już nigdy nie miałam tak dobrego lakieru jak tamten.
   Kilka lat temu przyszedł moment, że firma nagle stała się bardzo popularna, a ich poszerzona oferta produktów, dużo bardziej dostępna w licznych drogeriach. Coś chyba jednak poszło nie tak, skoro w ostatnim czasie znów zniknęły, by ponownie stać się dla niektórych, prawie nieosiagalne.


  Co mi się bardzo podoba to po pierwsze nazwa- JOKO- fantastycznie wpada w ucho i ma w sobie to "coś". Drugie- większość opakowań kosmetyków jest bardzo eleganckich, i solidnych. Ich zapach kojarzy mi się z kosmetykami ekskluzywnymi. W końcu, to co najważniejsze- czyli jakość, jest generalnie dobra.


   Nawilżająca szminka JOKO o numerku 44, należy do grupy tych zdecydowanie lepszych. Przede wszystkim ma głęboki pigment, który bardzo długo utrzymuje się na ustach. Jest mocno nawilżająca, więc dodatkowo pielęgnuje nasze usta. Ma delikatny błysk, który sprawia, że nasze usta są pełniejsze, ale nie w sposób kiczowaty. Z tej serii wszystkie odcienie pomadek są dość jaskrawe i oryginalne- zdecydowanie dodadzą charakteru naszemu makijażowi.




~~Lila~~



8 komentarzy:

  1. Pamiętam ich stare kosmetyki. Tej szminki nigdy nie mialam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie mają częstszych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za ich kosmetykami, chociaż ich całkowicie nie skreślam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie wszystkie powalają, ale generalnie są ok. :-)

      Usuń
  4. Ładny, dziewczęcy kolor, chociaż raczej nie mój :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam jednego z podkładów Joko i jestem zadowolona, klientki zresztą też. Jakość porównałabym do Paese albo Kobo. Jednak nie zawsze podoba mi się kolorystyka kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie na temat ich podkładów. Również je lubię, ale czasem ciężko dobrać odcień, są trochę mało naturalne. :) Ale jak dla mnie i tak ok.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...