poniedziałek, 10 lipca 2017

Gly Skin Care- Argan Oil

    Z olejkiem arganowym miałam okazję zetknąć się już dobry czas temu, ale wówczas nie stosowałam go za długo. Szczerze mówiąc, nie pamiętam rezultatów, ale chyba nie były spektakularne skoro nie zapadły mi w pamięci- toteż do tego kosmetyku podeszłam z wielką rezerwą.
   Założenia producenta: "Olej arganowy bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe (80%), skwalan, karoteny oraz witaminę E. Pielęgnuje skórę, włosy i paznokcie. Poprawia elastyczność, intensywnie nawilża i odżywia skórę, pomagając jej zachować zdrowy i piękny wygląd. Polecany jest do wcierania w końcówki włosów. Niezastąpiony w pielęgnacji dłoni i paznokci. Sprawia, że stają się mocniejsze i mniej podatne na zniszczenia. Doskonały sposób na utrzymanie ciała w dobrym stanie. Nie zawiera substancji zapachowych oraz został przebadany dermatologicznie. Butelka z pipetą ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości kosmetyku."


   Przede wszystkim podoba mi się jego skład. Jest to w 100% olejek arganowy, który nie zawiera parabenów ani sylikonów, czy innych wypełniaczy i ulepszaczy. Dwa- posiada wygodą pipetę. A trzy-  rzeczywiście działa. Olejek (jak na olej) dobrze się wchłania i skóra faktycznie jest bardziej miękka. Ja lubię dawać sobie go na skórę pod oczami jakiś czas wcześniej, zanim zrobię makijaż. Zauważyłam, że korektor pod oczami trzyma się dużo lepiej- oczywiście przed nałożeniem wycieram go do suchej skóry.
   Na skórę głowy zalecane jest aby przed umyciem głowy pozostawić go na 20 minut na głowie pod czepkiem. Ja proponuję inny sposób- można nałożyć go w niewielkiej ilości i po prostu pójść spać (oczywiście podkładając sobie jakiś ręcznik na poduszkę). Rano umyć głowę, nawet dwa razy aby włosy nie pozostały tłuste. Efekt jest dużo lepszy. Oczywiście wystarczy zrobić to raz na jakiś czas.
   Jeśli chodzi o dłonie, również lepiej zastosować ten zabieg na noc- aby dać czas na zadziałanie olejku. Cieszę się, że się nie rozczarowałam- działa świetnie, jest bardzo wydajny i ma niezwykle przyjemny zapach. Jego cena to ok. 30 zł za 30 ml.. W sklepach internetowych można naleźć nawet taniej. :)
 
 




~~Lila~~


4 komentarze:

  1. Fajnie, że jest pipetka! Olej arganowy używam tylko do włosów i przede wszystkim paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię stosować olejek arganowy na końcówki włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię olejek arganowy, głownie używam go na włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...