niedziela, 9 lipca 2017

Cashmere Contouring- Duo stick i Rozświetlacz z gąbeczką

   Markę Cashemere Cosmetics do tej pory kojarzyłam przede wszystkim z moim ulubionym korektorem rozświetlającym pod oczy Dax Cosmetics, który przez długie lata był absolutnym faworytem w mojej kosmetyczce. Teraz miałam szansę przetestować dwa inne produkty : bronzer i rozświetlacz duo stick oraz rozświetlacz z gąbeczką.


   Od jakiegoś czasu bardzo modne stały się kosmetyki w formie duo stick- za czym idą oczywiście względy praktyczne. Rzeczywiście- bardzo przydają się w podróży kiedy zależy nam aby jak najmniej zabrały miejsca. Jednak konturowanie sztyftami do niedawna zarezerwowane było raczej dla profesjonalnych makijażystów. Nie każdy potrafi posługiwać się takim produktem, który najpierw trzeba odpowiednio do swojej twarzy rozprowadzić a następnie wklepać by nie było plam.  Z czasem jednak forma ta stała się co raz bardziej popularna, co zaowocowało w wiele nowinek kosmetycznych.
  Bronzer i rozświetlacz Cashmere w swojej formule kojarzy mi się trochę ze słynnym już korektorem Synergen z Rossmanna. Są geste, lekko tępawe, ale mimo to rozprowadzają się dobrze na skórze. Bardzo podoba mi się odcień brozera- pasuje do mojej karnacji, po rozpracowaniu wygląda bardzo naturalnie. Trochę zaskoczył mnie kolor rozświetlacza. Dla mnie bardziej przypomina korektor. Trzeba nakładać go cienką warstwą, jeśli nie chcemy wyglądać sztucznie. Ogólne wrażenie z duo stick- bardzo pozytywne. Moja jedyna uwaga jest taka, że tego kosmetyku lepiej używać w chłodniejsze dni- latem pod wpływem ciepła jest on zbyt widoczny na twarzy.




   Jeśli chodzi o rozświetlacz to jest to mój absolutny faworyt. Przede wszystkim bardzo podoba mi się forma aplikacji. Odblokowujemy główkę, przyciskamy i gąbeczką nakładamy bezpośrednio na miejsce, które chcemy rozjaśnić. Kolor jest bardzo neutralny- nie robi z naszej twarzy bombki choinkowej, tylko subtelnie wtapia się w cały makijaż. Przynajmniej ja wolę takie produkty, które nie mają w sobie nachalnych drobinek. Co jest warte zaznaczenia, to to, że po nałożeniu bardzo szybko zastyga i ciężko go wtedy ruszyć na skórze. Jeśli chcemy go delikatnie rozprowadzić, trzeba to robić bardzo sprawnie. Wciągu dnia również utrzymuje się świetnie. Moja ocena to 5+. :)








~~Lila~~



10 komentarzy:

  1. u mnie to jeszcze w zapasach czeka na użycie:) ale już mi się podoba :D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podobaja opakowania! A jak ppdoba mi sie opakowanie. To musze kupic te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zgadza się, opakowania są eleganckie i solidne. :-)

      Usuń
  3. Takiej formy kosmetyku jeszcze nie stosowałam. Wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie! Zapoznam się z tym produktem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczególnie rozświetlacz jest godny uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie rozświetlacz jest godny uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, jaki fajny ten rozświetlacz! Muszę go mieć, po prostu muszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje :)
    Ten rozświetlacz z bronzerem bardzo mnie zaintrygował :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...