czwartek, 6 lipca 2017

Annabelle Minerals cienie do powiek

       Przyznam szczerze, że przez ostatni rok do mojej kosmetyczki nie trafiły praktycznie żadne nowe cienie do powiek, dlatego tym bardziej ucieszyła mnie przesyłka od Annabelle Minerals, z propozycją przetestowania ich sypkich cieni mineralnych. 


Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to to, że są to praktyczne, dzienne kolory- z pewnością będę ich używać. Nie jestem wielbicielką jaskrawych cieni, którymi ktoś niewprawiony, łatwo może sobie zafundować kiczowaty makijaż. Te zdecydowanie do takich nie należą.


Drugą rzeczą, która mi się podoba, to opakowanie- solidne i praktyczne. Małe sitko z osłonką mają za zadanie dozować odpowiednią ilość produktu oraz zapobiegają jego wysypywaniu się. Same cienie są matowe i  mocno napigmentowane. Łatwo się go nakłada i dobrze rozprowadza- najlepiej robić to stopniowo. Nie osypuje się i nie rozmazuje co mi się bardzo podoba, ponieważ makijaż wygląda po prostu estetycznie i efektownie. Jedyne co zauważam, to to, że niestety muszą być nakładane na bazę, wówczas zdecydowanie lepiej się trzymają. No i na koniec to ich wydajność- wystarczy naprawdę malutka ilość by pokryć całą powiekę. Cena to ok. 30 zł. Zgodzę się, że to niemało jak za jedne cień, ale zważywszy na to że jest go aż 3g, i że są bardzo wydajne- myślę, że to dobry interes. Polecam, to fantastyczny produkt na lato. :)





~~Lila~~

     

3 komentarze:

  1. Lubię takie naturalne, uniwersalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa cienie: chocolate i vanilla. Robiłam już nimi makijaż i prezentują się super. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...