czwartek, 1 czerwca 2017

Kampania Novaclear Atopis

      Postanowiłam podzielić się z Wami moim wrażeniem na temat kosmetyków NovaClear ATOPIS. Jako, że moja skóra bardzo szybko reaguje na kosmetyki tego typu, wiem który się dla mnie sprawdzi.


Z serii Atopis wypróbowałam żel do mycia twarzy i ciała oraz krem.

     Moim pierwszym wrażeniem na temat tych kosmetyków było to, że bardzo przypominają klasyczne kremy apteczne. Nie mają zapachu ani barwników, co bardzo lubię. Zarówno krem, jak i żel są raczej rzadkiej konsystencji, co wydaje mi się że wpłynie na ich wydajność- powinny starczyć na bardzo długo.
     Żel do mycia twarzy i ciała ma aż 200 ml., mimo iż jest przeznaczony do całego ciała- ja używam go wyłącznie do twarzy. Lubię jego efekta- skóra jest dokładnie oczyszczona, ale nie ściągnięta. Nie jest szczypiący nawet gdy dostanie się przez przypadek do oczu. Nie jest podrażniona, nie mam czerwonych plamek- więc jest dobrze. :)
       Krem do twarzy mieści się w podobnej, plastikowej tubce o pojemności 100 ml., podobnie jak żel nie ma zapachu. Podoba mi się, że bardzo szybko się wchłania, a skóra mimo wszystko jest dobrze nawilżona i nietłusta. Ten efekt na twarzy utrzymuje się dość długo, ale nie musimy obawiać się że w momencie dotknięcia się do ubrania, zostawimy na nim tłuste plamy. Myślę, że krem spokojnie sprawdzi się jako baza pod makijaż.
     Wydają się być fajnymi kosmetykami na nadchodzący gorący okres. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne, szczególnie polecam krem do twarzy osobom, które mają problemy ze skórą, jest naprawdę dobry. Link do strony: http://atopis.pl/.







                               
zBLOGowani.pl
~~Lila~~

2 komentarze:

  1. Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam płyn do mycia i nawilżający balsam :D jak na razie też mam pozytywne odczucia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...