piątek, 26 maja 2017

Ziaja krem Bio Aloes

  Naprawdę rzadko zdarza się, że zdradzam swój ulubiony krem z Yves Rocher o którym wspominałam już wielokrotnie na blogu, ale moje ostatnie odkrycie spowodowało, że na jakiś czas poszedł w odstawkę na rzecz kremu Ziaji. Mowa konkretnie o kremie aloesowym dla skory normalnej i suchej.


Jestem nim w chwili obecnej oczarowana. Wspaniale nawilża i co najważniejsze szybko się wchłania. Momentalnie pozostawia skórę gładką. Jak dla mnie hit. Świetnie koi podrażnienia, które wyskoczyły mi w momencie pierwszego kontaktu z mocniejszym słońcem. Dla posiadaczek suchej skóry świetnie sprawdzi się pod makijaż. Jest go aż 100 ml., więc wystarczy na bardzo długo. Dodatkowym plusem, jest piękny zapach- sam w sobie jest wręcz kojący. :-)



                               ~ Lila ~




3 komentarze:

  1. Też go używałam jakiś czas temu i jest to najlepszy krem z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak uważam. Miałam inne i nie sprawdziły się jak właśnie ten. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka kremów tej marki, ale zawsze stosowałam je do stóp. Na twarz były zbyt ciężkie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...