wtorek, 20 września 2016

Pielęgnacja i ochrona twarzy na jesień/zimę

                 

                  Za kilka dni zaczyna się astronomiczna jesień i już teraz da się odczuć aurę zmieniającej się pory roku. Wieczory i poranki są bardzo chłodne, a wraz z ich nadejściem powinnyśmy pomyśleć o ochronie naszej skóry przed zimnem i wiatrem. Moimi propozycjami ochrony skóry twarzy, jest krem Emolium, balsam do ust Tisane oraz maść z Ziaji, która może tu być największym zaskoczeniem. 
               Krem Emolium przeznaczony jest min. dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia. Firma ta jest przeze mnie dobrze sprawdzona. Używam ich kosmetyków do pielęgnacji skóry mojej córki od jej urodzenia i nigdy nie miałam do nich zastrzeżeń. Produkty dla dzieci mają fantastyczne. Jeśli ktoś ma skórę delikatną i wrażliwą, lub skłonną do alergii,  powinien trzymać się tych kremów. Nie mają aż tylu konserwantów i dzięki temu nie podrażniają. Krem sam w sobie jest dosyć tłusty, przez co bardzo dobrze zabezpiecza naszą skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Świetnie nawilża i nie zapycha naszych porów. Jest bezzapachowy. Plusem jest też to, że jeśli mamy jakieś zaczerwienienia lub podrażnienia na twarzy- potrafi je delikatnie zniwelować i złagodzić, co ujednolica nasz koloryt skóry. Nie wiem tylko czy sprawdziłby się u osób z tłustą cerą. Myślę, że makijaż nie trzymałby się dobrze twarzy (chyba że w duże mrozy). Produkty Emolium nie należą do  najtańszych, ale ja często zaopatruje się w nie na promocjach w Super Pharm.



            Do ochrony ust natomiast, używam balsamu Tisane oraz lano maść Ziaji, która z założenia przeznaczona jest do pielęgnacji sutków w okresie ciąży i karmienia piersią. Ja jednak używam jej do regeneracji ust, gdy są popękane lub spierzchnięte. Wiem, że może to wiele osób zdziwić, ale podpatrzyłam ten pomysł u innych dziewczyn w sieci i rzeczywiście efekt jest fantastyczny. Maść najlepiej nałożyć na noc. Rano usta są wręcz jedwabiście gładkie, coś fantastycznego! Maść ma bardzo bezpieczny skład, ze względu oczywiście na swoje przeznaczenie. Składa się w 100% z samej wysokooczyszczonej lanoliny. Nie zawiera konserwantów, barwników, ani substancji zapachowych. Warto spróbować. Jeśli nasze usta są w gorszej kondycji, jest to dobry sposób na szybkie ich zregenerowanie.



        Fantastycznym produktem jest też popularny balsam do ust Tisane. To już kolejne moje opakowanie i cieszę się, że nadal działa tak fantastycznie. Świetnie chroni, nawilża i wygładza usta. Jest trochę "lżejszy" w konsystencji niż poprzednik, przez co nadaje się do pielęgnacji codziennej. Minusem jest tylko to, że niestety nabieranie palcami produktu jest mało higieniczne. Owszem powstała wersja w sztyfcie, ale jak dla mnie to już nie to samo. 







~~Lila~~





9 komentarzy:

  1. Muszę się przyznać bez bicie, że często jestem na bakier z odpowiednią pielęgnacją podczas zimy. Sięgałam po treściwe kremy Babydream, ale miały tendencję do zapychania mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jesienny niezbędnik:) Kosmetyki Emolium też bardzo lubię i chyba większość bardzo fajnie się u mnie sprawdza, ale kremu na wiatr i mróz nie stosowałam jeszcze:) Tisane też znam i lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, co do Emolium - mam cerę mieszaną i mógłby być problem. Ale ta maść z lanoliną muszę kupić, bo już dzisiaj czuję że mam spierzchnięte usta.
    A poranki i noce już koszmarnie zimne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na ten krem Emolium ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba też wrócę do Tisane na zbliżające się mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tisane uwielbiam i ten miodowy zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, ten Tisane juz dawno mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, balsa Tisane jest świety :) też zużyłam już kilka opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za info, bardzo pomocny i przydatny. Spróbuję. Dziękuję. wcześniej miałem też ładny i ciekawy artykuł. Należą do nich następujące.
    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...