piątek, 16 września 2016

Max Factor Szminki Colour Elixir


Firmę Max Factor lubię za dwie rzeczy- tusze do rzęs i szminki. 
Trochę nie rozumiem tego, że są tak niedocenione w sieci, a wychwala się dużo gorsze od nich.
Pomadki mają piękne i eleganckie kolory, które nie ścierają się przy pierwszym lepszym dotyku. Co ważne, mimo swojej trwałości nie wysuszają ust, pozostawiając je nawilżone. Dodatkowym plusem jest nienachalny zapach i smak szminki. Nie ukrywam, że podoba mi się także opakowanie, które jest solidne, ładne, eleganckie i nietandetne. W związku ze zbliżającą się akcją Rossmanna na obniżkę kolorówki- warto wziąć je pod uwagę, ponieważ bez przeceny jest dosyć droga- blisko 40 zł. 
Moim ulubionym kolorem z całej trójki jest Rosewood- naprawdę piękny i wyjątkowy, w sam raz na jesień. 
  








~~Lila~~



21 komentarzy:

  1. Tych szminek jeszcze nie miałam, a dobrze wiedzieć, że są warte swojej ceny:) Ten odcień Rosewood rzeczywiście jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory. Mam sporo odcieni w stylu Rosewood, więc pewnie skusiłabym się na numerek 827 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię taki odcień :D i wiele szminek mam tego typu, ale ta jest najlepsza :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ostatni z kolorów ;) sama lubię odrobinę jaskrawsze ale nie takie jak ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne kolorki w kolekcji :) Ja nie znam pomadek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli będziesz kiedyś kupować to najlepiej na przecenie tej 40%, ja tak robiłam, bo jednak trochę są za drogie bez promocji- przynajmniej jak dla mnie ;)

      Usuń
  5. Masz rację, że niedoceniana marka. Ja np. lubię tusz 2000 calorie - klasyk :) Szminki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię ten tusz :) świetny jest i niedrogi

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rosewood ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, ciepłe odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne odcienie :) Rosewood zdecydowanie najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. tusze z Max Factor średnio lubię, wolę loreal, bardzo ładne szminki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam raczej kosmetyków tej marki, więc może się skuszę podczas nadchodzącej promocji, bo szminki faktycznie mają piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają te kolorki . Jak długo utrzymuję się ta szminka na ustach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka godzin spokojnie, szczególnie te jaskrawe kolory są trwałe.

      Usuń
  13. Kösz az infót, nagyon hasznos és hasznos. Megpróbálom. Köszönöm. korábban én is volt egy szép és érdekes cikket. Ezek a következők.
    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...