piątek, 23 września 2016

MAC moje cienie

                  

               Przyznam się szczerze na wstępie, że specjalistką od kosmetyków Mac nie jestem, ponieważ z tej firmy używałam jedynie podkładu oraz przedstawionych w poście cieni. Jednak mam je już kilka lat, więc zdążyłam sobie wyrobić zdanie na ich temat. 


             Zgodzę się z tym że firma rzeczywiście w swoim asortymencie ma do zaoferowania fantastyczne i czasem dość oryginalne kolory. To duży plus- można znaleźć coś niebanalnego. I myślę, że na tym moje plusy by się zakończyły. Nie do końca rozumiem tą zbiorową fascynację, ponieważ ich jakość absolutnie nijak ma się do ceny, która wręcz jest niemoralna. Nie są to złe cienie, ale według mnie po prostu przeciętne. Możliwe, że kiedyś były wielkim hitem, gdy rynek kosmetyczny nie był tak rozwinięty jak jest teraz. Obecnie mamy tyle propozycji z różnych firm, że naprawdę łatwo znaleźć dużo tańsze i wcale nie gorsze odpowiedniki. Swoją paletę nabyłam kilka lat temu w Galerii Krakowskiej i szczerze mówiąc, wcale nie sięgam po nią aż tak chętnie. Dużo bardziej wolę cienie naszego poczciwego Inglota, które są blisko 5 razy tańsze. Jeśli miałabym teraz jeszcze raz wybrać jakiś kolor w Mac to prawdopodobnie byłby to jedynie Satin Taupe, który rzeczywiście wygląda obłędnie na powiekach. Pozostałe kolory dość mocno się sypią i co najlepsze znikają z oczu.. Cień Honesty ciężko nawet nabrać, tak słabą ma pigmentację. Inglot w stosunku do Mac naprawdę nie ma się czego wstydzić.      





~~Lila~~



12 komentarzy:

  1. Na pewno bym się nie zdecydowała na produkty tej firmy ze względu na cenę. Niemniej jednak kolorystyka posiadanych przez Ciebie wersji całkowicie pasuje do mojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już teraz pewnie też nie, ale kierowała mną głównie ciekawość :)

      Usuń
  2. Ja nie miałam kosmetyków MAC. Cienie mają bardzo fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam kompletnie nic z MACA i już nie żałuję ;) Chociaż pewnie i mają dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnego kosmetyku z MACA, wiele razy chciałam coś kupić jednak cena mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już po swatchach widać że nie jest za dobrze, a w ich cenie pewnie miałabym dwie paletki mur, które często są bardzo dobrze napigmentowane

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem jeżeli chodzi o takie kolory jest Zoeva Naturally Yours ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się przyznaję bez bicia, że z Mac nic nie mam i nic mnie nie kręci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. យើងផ្តល់សំណងសម្រាប់ការព្យាបាលនៃបញ្ហាសុខភាពជាច្រើន, ដោយប្រើថ្នាំដែលត្រូវបានផ្តល់ជូននិងគ្រាប់ស្រូវអាចព្យាបាលជំងឺនេះទាំងស្រុង។

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...