poniedziałek, 12 września 2016

FLOS LEK seria hypoalergiczna

Po kilku latach moja pielęgnacja twarzy zatoczyła koło i postanowiłam wrócić do sprawdzonych już przeze mnie kremów hypoalergicznych firmy Flos Lek


Są to kremy do skóry wrażliwej i rzeczywiści nie zdarzyło mi się żeby po ich użyciu skóra była zaczerwieniona lub podrażniona. Bardzo lubię ta serię i myślę że się sprawdzą wszystkim osobom, które mają problemy z cerą. 
Zaskakującym może być pojemność tubki kremu pod oczy. Ma on aż 30 ml., natomiast krem do twarzy 50, więc różnica niewielka. Dodatkowo- krem pod oczy jest dość tłusty i długo się wchłania, co tym bardziej utrudnia zużycie całej tubki. Lepiej używać go na noc, by miał czas się wchłonąć. Używałam też innych kremów pod oczy i na twarz z firmy Flos Lek, ale to już nie było to samo.
Te są świetne i polecam je szczerze ale raczej dla cery suchej i mieszanej, buzia wygląda na świeżą, gładszą i wypoczętą.





~~Lila~~





11 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z tej firmy i chyba w końcu coś sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam krem pod oczy tej firmy i go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam duże zasinienia pod oczami i potrzebuje dobrego kremu na noc dlatego chyba się skuszę na ten krem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś krem pod oczy od Floslek i nie do końca się u mnie sprawdził, co trochę mnie zniechęciło do eksperymentowania z marką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie do końca przepadam za innymi kremami z tej firmy, ale ta sera jest wyjątkowo udana :)

      Usuń
  5. Stosowałam kiedyś krem z tej firmy, ale do cery trądzikowej i miło wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie używałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować, chociaż żele pod oczy są raczej kiepskie

      Usuń
  7. Nie miałam tej marki produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka produktów pod oczy tej firmy, ale nie byłam z nich zadowolona.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...