czwartek, 18 sierpnia 2016

Tanie i dobre- Bell Mr Perfect, Bell Candy Colours Rouge

         Od jakiegoś czasu szafa z kosmetykami Bell wprowadziła się na stałe do większych biedronek. Niedawno na szybkich zakupach w locie zgarnęłam dwa korektory i dwa róże. Nawet dobrze im się nie przyglądnęłam, ale na oko wydawały się ok. Zazwyczaj bardziej rozważnie robię zakupy, ale tym razem z braku czasu postanowiłam zaryzykować. Okazało się że naprawdę było warto. Korektory są fantastyczne. Naprawdę wiele firm przeszło przez moją kosmetyczkę i muszę przyznać że te zdecydowanie będą należeć do czołówki. 


          Przede wszystkim są bardzo kremowe i ładnie wtapiają się w skórę, rozjaśniają i maskują okolicę pod oczami. Co ważne, przypudrowane, nie rolują się. Jak dla mnie idealny produkt za grosze. 


          Podobnie jest z różami do policzków. Na pierwszy rzut oka wydają się strasznie jaskrawe i dość tandetne. Nic bardziej mylnego! Zostawiają subtelną poświatę na policzkach. Są bardzo delikatne i trzeba się dość natrudzić by z nimi przesadzić. W dodatku mają piękne kolory. 


03      i      01



~~Lila~~




3 komentarze:

  1. Witaj :). Widziałam na Twoim blogu że kiedyś używałaś kosmetyków Faberlic - firma wznawia swoją działalność w Polsce, gdybyś czegoś potrzebowała zapraszam jestem konsultantką ich firmy na na blogu zamieściłam aktualny katalog.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. O te korektory Bell wpadły mi w oko ;) Mają bardzo ładne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię korektory z Bell :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...