środa, 24 sierpnia 2016

Lirene City Matt- mineralny puder matujący

           Z firmą Lirene mam swoje tak zwane "love and hate relationship". Niekiedy zachwycałam się nad ich kosmetykami, aby za chwilę zawieść się na jakimś bublu. Jednak trzeba przyznać że firma ta powoli dogania inne marki i proponuje co raz ciekawsze i lepsze jakościowo produkty. 
Jednym z takich przykładów może być puder prasowany z serii City Matt, który (przyznam się szczerze) zwrócił moją uwagę przez swoje ładne opakowanie i ciekawe wytłoczenie (dziewczyny to są jednak sroki:). 


Jeśli chodzi o sam produkt to naprawdę nie ma na co narzekać- puder jest aksamitny i kryje bardzo delikatnie. Nie robi "twarzy pudernicy". Ładnie matuje twarz ale nie całkowicie- pozostaje ona lekko satynowa, co wygląda bardzo zdrowo i po prostu ładnie. Mam wrażenie że zawiera on malutkie drobinki, które odpowiedzialne są za to rozświetlenie. Puder za grosze a potrafi to samo co jego luksusowi bracia. :) Warto przyjrzeć mu się bliżej. 





~~Lila~~



1 komentarz:

  1. Może się na niego skuszę bo akurat skończył mi się puder sypki z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...