niedziela, 1 listopada 2015

Golden Rose Matte Lipstick Crayon- hit czy kit?

      Oczywiście ulegając powszechnej modzie i zachwytom na portalach internetowych, nowymi matowymi kredkami do ust Golden Rose, postanowiłam je również wypróbować w nadziei że i mnie będą zachwycać. 



Rzeczywiście pomadki na pierwszy rzut oka wydają się być fantastyczne, przede wszystkim:

+ są tanie, ich koszt to ok. 12 zł.
+ ścierają się równomiernie
+dość długo utrzymują się na ustach
+ mają bardzo ładne kolor dostępne w palecie
+ dają głęboki i żywy kolor 
+ łatwo się je nakłada




Jednak ja zauważam pewne minusy:

- potrafią lekko wysuszać usta co sprawia automatycznie że czasami podkreślają suche skórki, a to już wygląda tani i mało atrakcyjnie, trzeba mieć do nich idealnie wypielęgnowane usta.
- wątpię czy sprawdzi się w zimie, ponieważ po dłuższej chwili od jej nałożenia mam wrażenie "ściągnięcia ust", to tak jak bym na całe usta nałożyła po prostu konturówkę do ust, tylko większego kalibru. 



Moim zdaniem nie jest to ani kit, ale też nie hit. Jest to po prostu fajna, ładna pomadka za przystępną cenę, którą od czasu do czasu chętnie będę używać, jednak mnie nie powaliły na łopatki. Myślę, że jest to chwilowa moda panująca na te kredki. 




~~Lila~~




9 komentarzy:

  1. Nie mam żadnej, ale chyba muszę sobie sprawić chociaż jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo dobrego o tych pomadkach w kredce, jednak sama się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki ładne, osobiście wiele dobrego o nich czytałam jednak póki co nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...