czwartek, 1 października 2015

Planet Spa AVON

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje trzy ulubione kosmetyki z bardzo znanej serii Avonu- Planet Spa. Są to Dwie maseczki oraz masło do ciała. Wszystkie trzy produkty działają genialne.


Pierwsza to nawilżająca maseczka do twarzy ze śródziemnomorską oliwą z oliwek. Jest naprawdę bardzo odświeżająca i nawilżająca. Ma zapach do którego mam słabość, jest bardzo przyjemny i relaksujący. Po jego użyciu skóra jest bardzo mięciutka. Osobiście o wiele bardziej lubię takie maseczki w tubkach niż w saszetkach, bo wyciskam tyle produktu ile mam ochotę użyć w danej chwili.  




Druga to głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy z minerałami z morza martwego. Po jej użyciu ma się wrażenie niezwykłej świeżości skóry twarzy- bardzo przyjemne uczucie. Pachnie również wspaniale i działa równie świetnie. Ma ciemny kolor i konsystencje jak prawdziwe błotko. :)



Ostatni to odżywcze masło do ciała z minerałami z Morza Martwego- mój chyba ulubiony kosmetyk. Wspaniale nawilża i ujędrnia skórę na długi czas oraz pięknie pachnie jak wszystkie kosmetyki z tej serii. Bardzo podoba mi się również opakowanie (które dość mocno się zamyka). Po zużyciu masła, słoiczek można użyć do innych celów.  







~~Lila~~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...