czwartek, 8 października 2015

Miss Dior Eau De Toilette woda toaletowa

Podczas pobytu we Włoszech nareszcie pozwoliłam sobie na zakup mojej od dawna upatrzonej wody toaletowej Miss Dior. Nie należy do najtańszych ale gdybym wiedziała jak bardzo jest wytrzymała, to pewnie kupiłabym ją wcześniej. 
Ma bardzo przyjemny, elegancki i ekskluzywny zapach, lecz nie duszący- powiedziałabym wręcz że świeży.  


Na głowę składa się neroli, serce to róża a podstawa to paczuli.  Po jakimś czasie zapach na skórze pięknie się rozwija: jest romantyczny, pudrowy, ale delikatny. Jest tak trwały, że ubrania trzymają zapach przez kilka dni. Świetnie nadaje się na tak zwane "wielkie wyjścia",czyli ślub, randka. Ja je tak uwielbiam, ze używam ich na co dzień. W swoim życiu używałam już naprawdę wielu perfum, ale ta zdecydowanie bije je wszystkie na głowę.:) 
Szczerze polecam wszystkim dziewczynom, które szukają nowego zapachu na sezon jesień zima.






~~Lila~~




5 komentarzy:

  1. moja koleżanka używa tego zapachu, cudnie współgra z jej skórą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i co najważniejsze nie zmienia zapachu potem :)

      Usuń
  2. Planuję jego zakup, jak skończę inne perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach, bardzo mi sie podoba a buteleczka jest mega urocza i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...