niedziela, 11 października 2015

Inglot Flexi Palette Freedom System

W Inglocie jakiś czas temu pojawiła się nowa paleta Freedom System, która mnie zachwyciła od razu. Flexi Palette ma wymiary 14 cm x 18 cm, czyli jest na tyle mała że spokojnie jeszcze można zabrać ją ze sobą w podróż i na tyle duża, by pomieścić sporą część naszych cieni. 
Największym plusem jest oczywiście brak przegródek, co pozwala na łatwe komponowanie ich ze względu na kształt. Podoba mi się też jej biały kolor, tak odmienny dla Inglota, który praktycznie wszystko zamyka w czarnych pojemniczkach. :)  Koszt- 35 zł.







~~Lila~~

3 komentarze:

  1. Palety Inglota są bardzo dobrej jakości. Wiele z nich mam już kilka lat i nic się z nimi nie dzieje. Nawet ślady użytkowania są mało widoczne. Muszę pomysleć nad taką dużą paletą bo mój Glam Box już ledwo piszczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory w palecie iście jesienne ;) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę o niej pomyśleć, bo mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...