czwartek, 15 października 2015

Golden Rose Color Sensation odpowiednikiem INGLOT Sleeks ?

     Od jakiegoś czasu zdecydowanie częściej niż zazwyczaj sięgałam po błyszczki, które mimo wszystko zawsze będą na drugim miejscu za ulubionymi szminkami. :) Mam jednak kilka sprawdzonych produktów, a wśród nich są błyszczyki z Golden Rose oraz Inglota



Zauważyłam między nimi duże podobieństwo. 
  • Przede wszystkim, mają bardzo podobną strukturę drobinek zawartych w błyszczyku. Są bardzo błyszczące, jednak nie tandetne. Dzięki nim usta są bardzo ładnie rozświetlone. 
  • Drugą cechą jest lepkość i trwałość, która jak dla mnie jest praktycznie identyczna. Nie jest to duża lepkość, powodująca, że przy każdym podmuchu mamy pełno włosów przyklejonych do ust, ale na tyle duża by pozwolić utrzymać się na ustach przez dość długi czas. 
  • Natomiast trzecim podobieństwem jest efekt końcowy. Dzięki swoim podobnym cechom, na ustach prezentuje się on naprawdę bardzo podobnie. 
  • Jedyna znaczna różnica to cena GR kosztuje ok. 12 zł natomiast Inglot ok. 20 zł., chociaż zdarzają się na promocji. :) 











~~Lila~~



9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te błyszczyki golden rose :) mam dwa, tyle że o kremowym wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie lubię takiego efektu na ustach, ale błyszczyki prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentują, ale ja zdecydowanie wolę szminki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście wolę matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądają, ale wolę szminki.

    OdpowiedzUsuń
  6. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...