środa, 14 października 2015

ESTEE LAUDER Double Wear

Podkład Estee Lauder Double Wear jest moim absolutnym ulubieńcem już od dawna. Nie jest to pierwsza buteleczka jaką posiadam, dlatego zdążyłam poznać go dosyć dobrze. Faktem jest, że nie nadaje się on do użytku codziennego, chociaż wiem że są osoby, które to robią. Ja osobiście nie wyobrażam sobie jak wyglądałaby moja cera po jego codziennym użyciu... Jest ciężki do tego stopnia iż naprawdę trudno go zmyć po całym dniu z twarzy. 


Mimo to uważam, że nie jest to jego słabość, a mocna strona, z tego względu, że przynajmniej nie udaje "lekkiego" i zdrowego podkładu, których na rynku oferuje nam teraz wiele firm, wmawiając, że lekki podkład może zarazem być zdrowy dla naszej cery, długotrwały, nieważący się, dobrze kryjący a jeszcze żeby było śmiesznie to nie zapychający. :D  


Nie wierzę w takie zapewnienia, dlatego na specjalne okazję wole użyć sprawdzonego podkładu. Na Estee Lauder Double Wear można polegać, rzeczywiście trzyma się świetnie cały dzień, bardzo dobrze kryje i jak na tak ciężki podkład, nie jest tak bardzo widoczny. Za ten luksus oprócz wysokiej ceny (ok. 176 zł.), trzeba jeszcze zapłacić zapchanymi porami i lekko wysuszoną skórą, ale jest to rzecz naturalna- w końcu coś za coś. :) 


Myślę, że trzeba samemu spróbować i się przekonać o jego zaletach, ja osobiście bardzo polecam. 
Pod spodem dodaję kadr z naszej sesji ślubnej, gdzie właśnie miałam na twarzy ten podkład. Jest to dość duże zbliżenie, ale myślę, że podkład na zdjęciach wygląda naprawdę dobrze i naturalnie.   








~~Lila~~




2 komentarze:

  1. typowy zimowo-jesienny podkład ;) dla mnie za ciężki ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak, trzeba samemu spróbować i się przekonać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...