czwartek, 24 września 2015

Szminki Golden Rose z witaminą E

Jako wielka fanka wszelakich produktów do ust, posiadałam i posiadam szminki oraz błyszczyki od bardzo tanich do całkiem drogich. Muszę uczciwie stwierdzić, że wysoka cena absolutnie nie gwarantuje dobrej jakości produktu i odwrotnie. 
Dobrym tego przykładem są szminki z firmy Golden Rose, ponieważ za cenę ok. 8, 9 zł. otrzymujemy naprawdę niezłe kosmetyki. 


Do mojej kosmetyczki trafiły dwa neutralne, dzienne kolory, które od razu podbiły moje serce. 
Są to cielisty nude oraz zgaszony róż.  



 Ich zaletą, poza niską ceną, jest przede wszystkim bardzo kremowa i przyjemna struktura. Nie mają w sobie żadnych drobinek a jednak nie wydają się płaskie ani matowe, wręcz przeciwnie. Cała paleta tych szminek ma bardzo ładne i eleganckie kolory. Utrzymują się całkiem nieźle, jak na kremowe szminki. Jestem z nich bardzo zadowolona i polecam wypróbowaniem ich. Jedynym małym minusem może być charakterystyczny, różany zapach, który mało komu się podoba- również i mi. Jednak nie jest to dla mnie aż tak odpychające. :) 


Podsumowując, myślę że są to tanie i całkiem niezłe pomadki, które warto wypróbować i przekonać się, że tanie nie znaczy gorsze. :)






~~Lila~~













2 komentarze:

  1. Bardzo lubię pomadki GR, w tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...