czwartek, 24 września 2015

Błyszczyk Bourjois Efekt 3 D Volume & Shine Elixir Gloss

Długo czaiłam się wokół Błyszczyków Bourjois 3D, ponieważ do końca nie byłam pewna czy rzeczywiście są one warte swojej ceny. 
Opinie czytałam różne, ale przy okazji promocji, w końcu zdecydowałam się na wypróbowanie koloru o nr 33...i muszę powiedzieć że nie żałuję. :) 


Błyszczyki przede wszystkim mają przepiękne i delikatne kolory. W zasadzie wszystkie mi się podobają, ale wybrałam kolor, który wydawał mi się najbardziej naturalny. 
W zasadzie jego kolor w opakowaniu wprowadza trochę w błąd, ponieważ wydaję się dość ciemny i zapewne nie jest zbyt często wybierany w drogerii. Jednak nic bardziej mylnego. Kolor jest przepiękny sam w sobie, a także po nałożeniu na inne szminki. 
Doskonale dopasowuje się do koloru ust i wydaje mi się że pasowałby do każdego typu urody.





Jest dosyć lepki, ale trochę musi być- w końcu to błyszczyk. ;) Ma w sobie delikatne drobinki, które optycznie powiększają usta i utrzymuje je w tym efekcie całkiem długo. Co mi się jeszcze podoba to to, że ma bardzo wygodny pędzelek. Nie da się go nałożyć za dużo na raz.
 Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. Myślę, że skuszę się jeszcze na inne kolory w czasie jesiennych przecen w drogeriach. :) 








~~Lilka~~


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...