czwartek, 7 czerwca 2012

My Secret Pearl Touch



Skoro już jesteśmy przy firmie My Secret, to chciałabym Wam pokazać pewien cień do powiek, który ostatnio niezmierni przypadł mi do gustu.:) Nosi numerek 103, a podpatrzyłam go na kanale u jednej z youtubowiczek, która wykonywała nim makijaż- wyglądał tak pięknie, że od razu trafił na moją listę zakupów ;)


Jest to perłowy cień, który w opakowaniu wygląda dość niepozornie, jednak na naszych oczach potrafi zdziałać cuda. Co mi się w nim bardzo podoba to to, że potrafi pięknie rozświetlić nasze spojrzenie. Można łączyć go z wszystkimi kolorami, na różne sposoby. Co również jest ważne dla mnie- nie jest tak tandetnie błyszczący jak niektóre perłowe cienie. Jego błysk jest dyskretny i bardzo drobniutki. Powiedziałabym nawet, że na powiece prezentuje się podobnie jak cienie w kremie.
Co do samej jego struktury- jest miękki i jedwabisty. Bardzo łatwo rozprowadza się na naszych oczach. Na bazie, trzyma się cały dzień.


Jak wiadomo cienie My Secret są niedrogie, więc warto próbować.:) Jednak ja polecam jedynie te o perłowej strukturze ( i to też nie wszystkie, bo już kiedyś miałam jeden perłowy, który był totalnym bublem), bo matowe niestety są dużo mniej napigmentowane i ogólnie ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Ten natomiast jest świetny i myślę, że sprawdzi się idealnie na lato. :) 





~~Lila~~





12 komentarzy:

  1. ja lubię perłowe, jakoś lepiej u mnie na oku wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam fioletowy, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda rzeczywiście ładnie:) nie mam jeszcze żadnego cienia z my secret

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie perłowe, fajny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten cień! maluję się nim praktycznie codziennie i też podpatrzyłam go jednej z youtubowiczek :D czyżby callmeblondieee? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie odcienie, powiększają ładnie oko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :)
    Lubię właśnie takie naturalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny cień - lubię tą firmę ☺
    Zajrzyj tu : )

    http://lady-patix.blogspot.com/2012/06/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. No to będzie mój,mam jeden brąz matowy i jestem z niego zadowolona...natomiast miałam szary perłowy i średnio byłam z niego zadowolona,oddałam siostrze:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...