niedziela, 17 czerwca 2012

Golden Rose jaskrawy żółty



Szukałam i szukałam, aż w końcu znalazłam !:) piękny i intensywny odcień żółtego. Golden Rose ciągle mnie zaskakuje, mają niesamowoty wybór kolorów i czasem aż nie mogę się zdecydować jaki wybrać.:) Dlatego też moja kolekcja tych lakierów ciągle się powiększa (za jakiś czas zrobię zbiorowy post z wszystkimi kolorami jakie mam z tej serii). Ten oczywiście sprawdził się świetnie jak większość pozostałych (choć zdarzają się też niewypały).






~~Lila~~


11 komentarzy:

  1. nie używam takich kolorów, jakoś źle się nich czuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Golden Rose uwielbiam, świetne kolory mają :D Są dosyć tanie i do tego dobre...

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię posty z lakierami, fajny żółtek taki bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam aktualnie na paznokciach nr 222 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki jeden niewypał z tej serii,podoba mi się ten kolor i muszę sobie sprawić,mam nadzieję że będzie lepszy od tamtego:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...