piątek, 4 maja 2012

Rzęsy kępki & klej DUO




Ze sztucznymi rzęsami w pełnej postaci miałam już do czynienia, natomiast tym razem postanowiłam wypróbować je w wersji podzielonej- w postaci kępek. Od razu powiem, że początkowo nie rozumiałam fenomenu kleju DUO, nad którym dziewczyny zachwycały się na youtube. Teraz już doskonale wiem o co chodzi i również potwierdzam, że jest dużo lepszy od tych, które są dołączane do kupowanych rzęs. Dzieje się z jednego prostego powodu- klej DUO w sposób bardzo plastyczny przytwierdza nasze rzęsy. Jego konsystencja po zaschnięciu przypomina trochę sylikon, lub gumę, która po prostu się ciągnął gdy chcemy oderwać od nich kępki. Dzięki temu mamy pewność, że nasze rzęsy spokojnie będą na swoim miejscu.
Co do rzęs w kępkach, muszę przyznać że jestem naprawdę zachwycona. Można je używać spokojnie do makijażu dziennego, bo wyglądają bardzo naturalnie. Ja wybrałam je w krótszej postaci (które i tak są dłuższe od moich), co sprawiło że moje rzęsy zostały jedynie bardziej zagęszczone i lekko podkręcone, bez jakiegoś spektakularnego efektu- ale właśnie o taki mi chodziło. Nakładanie ich natomiast jest dużo prostsze i sprawniejsze. 

Uważam, że lepiej zainwestować w droższy klej taki jak właśnie DUO ( ja swój kupiłam w Inglocie, gdzie akurat był tańszy niż na allegro), a rzęsy już można wybierać dowolne, nawet te tańsze, ponieważ trzymać się powinny jednakowo.

To moja pierwsza przymiarka z tylko trzema kępkami rzęs. Jeszcze brakuje mi wprawy, ale myślę, że nie jest tragicznie. :)




~~Lila~~





10 komentarzy:

  1. jest na mojej liście zakupów :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bałabym się, że sobie klej do oka wezmę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie również zachwycił i na żaden inny nie zamienię! :) wart swej ceny

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nigdy sztucznych rzęs, ani takich kępków, one są wytuszowane ?na foto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytuszowane są tylko moje rzęsy, ale tylko raz bardzo lekkim tuszem. to było tylko dla próby :)

      Usuń
  5. używałam i byłam zadowolona, nie lubię rzęs na pasku :) kępki wyglądają świetnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w niebieskiej kresce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kępki będą moje!muszę w końcu spróbować...ile zapłaciłaś za ten klej Duo?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie pamiętam dokładnie, chyba koło 30 zł.

      Usuń
  8. Łał! super efekt :) z bliska może i widać te kępki, ale z daleka jest pewnie o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...