środa, 9 maja 2012

Rimmel Wake Me Up- Wymiana?

Z przykrością muszę stwierdzić, że niestety rozczarował mnie kolejny hit internetu jakim jest podkład Rimmel Wake Me Up.. Nie ma sensu się nad nim specjalnie rozpisywać, ponieważ recenzji na jego temat jest w sieci multum, ale chciałabym zaznaczyć kilka moich drobnych spostrzeżeń na jego temat. 



Owszem podkład jest całkiem fajny- bo delikatny, jedwabisty i ma ładną buteleczkę (myślę, że to pomarańczowe wieczko też przyciąga uwagę dziewczyn i robi swoje) i to właściwie tyle. Skłabo kryje i nie trzyma się długo naszej buzi. Żadna rewelacja, zwykły podkład, porównywalny do tych z najniżej półki. No ale to nawet nie o to chodzi...
Na weekend majowy, zabrałam ze sobą tylko ten podkład, nie używając przy tym zamiennika i.... dostałam niesamowitego uczulenia ! Jak nigdy nie mam problemów z cerą, to tym razem równomiernie na całej twarzy aż do miejsc gdzie dokładnie kończył się podkład, dostałam wysypki małych czerwonych plam i krostek. Coś niesamowitego.. Odłożyłam go od razu i po dwóch dniach mi przeszło, oczywiście ratując się przy tym rozpuszczonym wapnem i maściami.:) Jestem pewna, że to właśnie z powodu tego podkładu, ponieważ przypomniałam sobie, że nawet po jednorazowych jego zastosowaniach wyskakiwały mi już krostki, ale ignorowałam to i na następny dzień używałam innego bardziej kryjącego. 
Z tego co pamiętam Florence Beauty, również miała podobny problem z nim, więc widocznie jest tam jakiś paskudny składnik, który może uczulać niektóre osoby. Dziewczyny o wrażliwej cerze, powinny się raczej zastanowić, zanim go kupią.  
A dla odważnych dziewczyn mogę zaproponować wymianę, ponieważ zostało mi jakieś 3/4 tego podkładu i szkoda żeby się miał zmarnować, jeśli na kogoś źle nie wpływa. Osoby zainteresowane wymianą mogą pisać :)






~~Lila~~


11 komentarzy:

  1. ja mam na wymianę podkład z Daxa jeśli była byś zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym go spróbowała chętnie, ale mam za dużo podkładów:(
    zresztą nie wiem czy odcień by mi pasował bo wybieram najjaśniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go uwielbiam ;o Mi się trzyma cały dzień a daję kropelkę. Niestety próbka mi się już skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie wysłałam ci maila z adresem i czekam na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wrażliwą (czasem bardzo) cerę, jestem alergikiem, a ten podkład u mnie sprawdził się bardzo dobrze... szkoda, że u Ciebie całkiem odwrotnie. Dobrze, że szybko zeszło uczulenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O a czytałam tyle wspaniałych recenzji na jego temat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam właśnie przed oczami próbkę tego podkładu; patrzę sobie na skład i łapię się za głowę! Masakra. Nie dziwię się, że różnym osobom różne świństwa wychodzą na buziach.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sprawdził się nie najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero przymierzam się do jego zakupu. :)
    Obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety ten sam efekt :( na całej buzi pełno małych czerwonych krostek :( a użyłam go zaledwie 3 razy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie to samo, cala twarz i szyja w krostach..masakra :((

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...