poniedziałek, 7 maja 2012

Zakupy


Przed weekendem majowym wybrałam się na małe zakupy. Miałam rozejrzeć się za ciepłą bluzą i jakąś sukienką, która przyda mi się w związku ze zbliżającym się sezonem weselnym (których mam w tym roku aż 5!).  W rezultacie co prawda wyszłam z bluzą, ale też i z kilkoma rzeczami, których zakupu absolutnie nie planowałam.:), ale muszę powiedzieć, że jestem z nich zadowolona. 


Pierwszą bluzkę kupiłam w Kroppie- bardzo spodobały mi się kolory paseczków oraz ta mała kieszonka, która dodaje jej uroku.:) Była oczywiście na przecenie, więc nie mogłam nie skorzystać..:p



Kolejną kupiłam w Butiku. Jest bardzo lekka i zwiewna- idealnie nadaje się do noszenia w ciepłe dni, z przodu materiał jest lekko przezroczysty. 


W Butiku oczywiście jeszcze skorzystałam z promocji i kupiłam legginsy ( legginsów nigdy mało) :))


No i mój najmniej spodziewany łup... strój kąpielowy. Na tego rodzaju zakup przymierzałam się od dłuższego czasu, ale jakoś zawsze go odwlekałam. Ostatni strój kupowałam kilka lat temu i tym razem uznałam, że już najwyższy czas nabyć nowy bo znowu minął wakacje a ja zostanę w starym. Ten kupiłam w Mohito i już go miałam na sobie- jest bardzo wygodny i kolorystycznie bardzo mi odpowiada.:)  



Ostatnią kupioną rzeczą jest bluza, która właściwie była celem mojego wyjścia na sklepy.:) Również jestem z niej bardzo zadowolona- ma przemiły materiał w środku, który sprawia, że jest niezwykle ciepła. Kupiona również w Kroppie.

Moje zakupy były wyjątkowo udane.:) Najśmieszniejsze jest to, że miałam na nie bardzo mało czasu i w takich sytuacjach często wpada mi w ręce więcej ciekawych rzeczy niż gdybym miała na to pół dnia.:)


~~Lila~~




10 komentarzy:

  1. też muszę poszukać jakieś sukienki na wesele:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, szczególnie ten strój wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka z butiku jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kostium mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najciekawsze rzeczy widzę zawsze wtedy, gdy spieszę się na zajęcia i wtedy jest kupowanie w biegu. A czasem mogę przechodzić całą sobotę po sklepach i nie znaleźć nic satysfakcjonującego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluzeczka jest genialna, strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile kosztowała ta pierwsza bluzeczka?;) świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta druga bluzeczka jest super:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...