wtorek, 15 maja 2012

Ostatnie zdobycze :)

      Przez ostatnie dni miałam niezły maraton po sklepach- odwiedziłam praktycznie wszystkie galerie handlowe w moim mieście (a jest ich wcale nie mało) i właściwie nic nie kupiłam.. Obecnie jestem na etapie poszukiwań sukienki na wesele i powiem Wam, że to co jest w sklepach to jakaś tragedia! Nie spodobała mi się ani jedna, a przeglądnęłam ich chyba z dwieście. Najgorsze jest to, że wymyślili jeden czy dwa wzory i w co drugim sklepie jest to samo. Strasznie mnie to wkurza i teraz zastanawiam się czy sobie sukienki po prostu nie uczyć- przynajmniej będzie niepowtarzalna. 
A wracając do tych felernych zakupów, to jedyną nagrodą pocieszenia były dla mnie kupione przeze mnie spodnie w kolorze miętowym.:) Wiem, że na zdjęciu wyglądają na niebieskie, ale w rzeczywistości ich odcień jest bardziej zielony. Mają przemiły materiał, który sprawia że bardzo przyjemnie się je nosi.


       Chciałam Wam jeszcze pokazać, tak dodatkowo jaki udało mi się upolować fajny portfelik.:)) Szukałam wesołego koloru od dawna ale zdecydowanie w sklepach przeważają portfele ciemne i takie nudne.:) Wpadł mi w oko przy kasie i już wiedziałam, że będzie mój.:D 



       Dodatkowo moja kolekcja lakierów, powiększyła się o 3 kolory.:) Pierwszy jest z Miss Sporty jak widać, a pozostałe z Golden Rose. Różowy już został użyty i muszę powiedzieć, że jestem w szoku. Tak dobrego lakieru jeszcze nie miałam. Zaschnął bardzo szybko (przy nałożeniu kilku warstw) i bardzo długo trzymał mi się na paznokciach- prawie 5 dni bez większych zadrapań. Jestem zaskoczona bo np. pomarańczowy lakier z tej serii obdrapywał się po dwóch dniach. Dziwi mnie, że niektóre lakiery z Golden Rose potrafią być trwalsze a inne mniej. Też miałyście kiedyś taki przypadek?  




~~Lila~~


12 komentarzy:

  1. spodnie świetne,
    jak coś chce kupić to tragedia nie mogę znaleźć, a jak spaceruje oglądam to pełno byłoby do zakupienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupki! ;-) ale u Ciebie się zrobiło kolorowo! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie maja przepiękny kolor. Lakierki przyciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :)
    A co do lakierów GR nie wiem, ale jakoś mam większe zaufanie do tych w małych buteleczkach. Na tych większych zraziłam się po białym lakierze, który słabo krył i wgl nie ładnie wyglądał na pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor spodni cudny!
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne spodnie:) Też poluję na coś miętowego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie mają piękny kolorek:) A portfel będzie idealny kolorystycznie na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam spodni w takim kolorze... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie też chcę takie miętówki:D
    Właśnie mam lakier Golden Rose z tej serii taki jasny i jest straszny długo schnie,szybko schodzi po prostu tragedia!...i już się zraziłam do tych lakierów ale jak napisałaś o tych różnicach to być może zależy od kolorku,tak z ciekawości kupię jeszcze jeden inny kolor i sprawdzę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. tak dokładnie tak jest :)jeden schnie mi strasznie długo i jest fatalny a drugi wprost odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...