środa, 2 maja 2012

Kwietniowy Projekt Denko


Witajcie :) Chwilę mnie nie było- wczoraj wróciłam z urlopu, więc od razu postanowiłam nadrobić zaległości na swoim blogu.:)

W pierwszej kolejności chciałam Wam pokazać swoje kwietniowe zużycia. Najwięcej standardowo jest pustych opakowań po żelach pod prysznic oraz do oczyszczania twarzy. Tradycyjnie wybierając ponownie produkty lepsze i gorsze :

Lepsze to zdecydowanie krem nawilżający Flos Lek, Bielenda płyn do demakijażu dwufazowy, oraz żel do twarzy Rival (był naprawdę tani, a muszę przyznać że świetnie usuwa się nim makijaż z twarzy)


Najgorszym produktem oczywiście jest Clean&Clear- żel do mycia twarzy. Był naprawdę okropny, nawet nie wiem jakim cudem go wykończyłam.




~~Lila~~




14 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten żel pod prysznic, kojarzy mi się z wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic z tego nie miałam:) ładne denko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super denko, uwielbiam oglądać takie zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. clean to wogóle okropne produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kosmetyków Clean and Clear, na dłuższą metę straszni wysuszają skórę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kupić ten żel. Teraz chyba sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  7. nieźle wydenkowałaś ^^
    otagowałam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest i denko ;)Mam chęc na ten płynik z bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić żel Rival De Loop miałam kiedyś tonik i mi pasował

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana http://karminoweusta.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne denko,muszę w końcu wypróbować ten płyn z Bielendy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie kosmetyki clean&clear to jakaś tragedia...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...