niedziela, 27 maja 2012

Juicy Bubblegum Maybelline


Witajcie po dłuższej przerwie :) chwilę mnie nie było, ale tak niestety jest gdy nagle kilka rzeczy spadnie naraz na głowę. Chciałam Wam dzisiaj na szybko pokazać moją ostatnio ulubioną szminkę z Maybelline- Juicy Bubblegum.
Jest to pomadka w kolorze różowym, jednak nie tak neonowym jak może wydawać się w opakowaniu. Idealnie nadaje się na lato, a szczególnie atrakcyjnie prezentuje się na ustach blondynek :) Jedyne co mnie zastanawia, to wrażenie lekkie pieczenia na ustach po jej nałożeniu. Nie wiem, czy jest to efekt celowy, czy też przypadkowy, ale w każdym razie nie aż tak drażniący.
Kupiłam ją w promocji w Rossmanie, za kilkanaście złotych chyba jeszcze zimą i przez ten czas grzecznie leżała na swoją kolej.:) Teraz używam jej bardzo często gdy nie chce mi się specjalnie kombinować z kolorystyką, a jestem pewna że ta szminka zawsze będzie udanym wyborem.     







~~Lila~~



7 komentarzy:

  1. ładna, mam różową i czerwoną z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sa te pomadki, mam jedną ale niestety odcień mi nie pasuje. Dodam ją do zakładki WYMIANA jak ją zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jakie stylowe opakowanie, postarali się

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo ładny kolor, mam jedną pomadkę chyba 106 jak dobrze pamiętam, jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek ładny ale faktycznie bardziej dla blondynek:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...