piątek, 18 maja 2012

Inglot Paletki Freedom System



       Od jakiegoś czasu w Inglocie jest promocja na paletki Freedom System, które zawierają same cienie do powiek albo cienie wraz z bronzerem i różem. Ja wybrałam rozwiązanie z samymi cieniami, ponieważ głównie na nich mi zależało. Kupiłam dwie paletki, ale nie jednocześnie. Uznałam, że opłaca się kupić i drugą, po tym jak spodobała mi się pierwsza.:)  Paletki noszą numerki : 4 i 5. 



        Paletka numer 4 była drugą jaką kupiłam. Jej pięknie skomponowane kolory strasznie mi się spodobały. Dosłownie wszystkie są piękne, uwielbiam brązy a te odcienie są genialne. Nadają się do dziennego makijażu, jak i do wieczorowego. To jest chyba moja ulubiona paletka, w ogóle z wszystkich jakie mam. 







        Pierwszą natomiast paletką jaką kupiłam była o numerku 5, posiadająca już bardziej złożone kolory. Pigmentacja tych cieni jest fantastyczna. :) Bardzo lubię się nimi malować i szczerze polecam, bo trzymają się naprawdę długo, a wyglądają imponująco i w dodatku są nie tak drogie jak np Mac. 









~~Lila~~



12 komentarzy:

  1. Piękne kolory !
    Jak mnie dawno w Inglocie nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świetne kolorki. Ja kupiłam pustą paletę na 10 wkładów okrągłych i powoli ją komponuję. Tylko cienie bardzo ciężko z niej wychodzą:/

    OdpowiedzUsuń
  3. sama zrobiłam sobie kiedyś z cieni z inglota podobną paletkę jak ta numer 5:) a jaka jest ich cena w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh piękne kolory :)
    śliczne makijaże będą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory:) Również bardzo lubię cienie Inglota i uważam je za dobre jakościowe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory na dzienny makijaż:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory, też właśnie rozmyślam nad kupieniem kolejnej paletki ale na wkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłam cienie z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...