czwartek, 26 kwietnia 2012

Ziaja krem pod oczy



      Naturalny, oliwkowy, odżywczy krem pod oczy i na powieki Ziaja- to mój zdecydowany ulubieniec wśród moich kremów w ostatnim czasie.:) Po raz kolejny przekonałam się do tej firmy, że jednak maja sporo fajnych i niedrogich kosmetyków, które warto mieć.
       Odkąd zaczęłam regularnie używać korektora pod oczy, doszłam do wniosku, że mojej skórze w tym miejscu należy się już dodatkowe i specjalne nawilżenie w postaci kremu do powiek. Pierwszym takim kremem jaki kupiłam był krem z Flos Leku- całkiem fajny, ale czasem trochę skóra mnie po nim niestety piekła i na jakiś czas go odstawiłam. Oliwkowy krem z Ziaji jest natomiast idealny. Jest raczej delikatny, a jednocześnie świetnie wypełnia swoje zadanie- co idealnie sprawdza się na skórze w moim wieku, ponieważ nie potrzebuję jeszcze tak mocnego wygładzenia jak twarz z głębszymi zmarszczkami. Nakładam go zawsze wieczorem razem z nawilżającym kremem z Ives Rocher, a rano budzę się z przyjemnie gładką, ale nie tłustą twarzą, co mi się bardzo podoba. Jego cena to około 6 zł., więc można sobie pozwolić na jego wypróbowanie. Według mnie jest naprawdę niezły, powieki są zdecydowanie bardziej wypoczęte i jędrne.:) 







~~Lila~~


13 komentarzy:

  1. Na pewno kupię. Miałam kupować teraz taki jeden z Oriflame, ale przekonałaś mnie by wypróbować najpierw tańszy. Jak potestuję to także dodam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam własnie jakiegoś dobrze nawilżającego taniego kremu pod oczy dla cery po 20 i chyba zainteresuje się tymi kremami Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tzn już prawie go skończyłam krem z ziaji z bławatkiem, dość dobrze nawilżała, jednak producent obiecywał zmniejszenie cieni pod oczami, niestety tego nie robił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie firma ZIAJA mogłaby nie istnieć :/ Okropnie mnie uczulają ich kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię ziaję:DWłaśnie kończy mi się floslek więc może sobie zakupię ten:))

    OdpowiedzUsuń
  6. potzrebuję nawilżenia pod oczami, koniecznie muszę kupić jakiś bogatszy krem po oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś oTAGowana :)
    http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  8. oo nie mialam, moze sie skusze ;) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziaja od zawsze była moją ulubioną polską marką i z góry zakładam, że krem jest świetny :D Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam jakiegoś dobrego kremu pod oczy, ale do tej marki nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  11. o już od jakiegoś czasu się na niego czaję :) teraz wiem że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go nigdy ;) kiedyś gdy go spotkam to może sie skusze. Chociaż jestem mało systematyczna jeśli chodzi o uzywanie kremów pod oczy, pielęgnację stóp itp :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...