czwartek, 12 kwietnia 2012

Yves Rocher żelowy krem na dzień



Po minionej zimie skóra na mojej twarzy, w ostatnim czasie, zrobiła się niemiłosiernie sucha. Co dziwne- i to w miejscach gdzie jeszcze niedawno lubiła się przetłuszczać, czyli na nosie brodzie i czole. Wygląda na to, że struktura naszej skóry lubi ulegać zmianie w zależności od różnych czynników.
W związku z tym postanowiłam poszukać kremu, który pomoże mi poradzić sobie z tym problemem. Będąc w Yves Rocher wpadł mi w ręce ich krem, który zdawał się być obiecujący- a przynajmniej w swym opisie. "Formuła wzbogacona o wodę hamamelis, aminokwasy i minerały, pozwala skórze zatrzymywać wodę, która znajduje się pod naskórkiem".  Jest to krem na bazie wody o konsystencji kremowo- żelowej, który z założenia ma intensywnie nawilżyć naszą skórę w ciągu dnia. Kremy z tej serii dzielą się na pielęgnację dzienną oraz na noc. Ja wybrałam krem na dzień. 



Zacznę może od plusów. Co mi się bardzo spodobało to jego delikatny zapach oraz bardzo lekka formuła, która pozwala na sprawne i przyjemne rozprowadzenie kremu na naszej twarzy. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając przy tym lepkiej warstwy na skórze, za którą nie przepadam.
I to właściwie niestety wszystkie jego plusy..:/ Bardzo liczyłam na ten krem i uważam, że wcale nie był tani jak na możliwości które mi zaprezentował ( ok. 30 kilka zł.w promocji). 
Niestety nawilżenie po jego użyciu jest naprawdę znikome, a właściwie można pokusić się o stwierdzenie, że praktycznie żadne. Można kilka razy go nałożyć, a i tak nie zobaczymy różnicy. Skóra absolutnie nie jest  bardziej napięta ani nawilżona, a w dodatku niestety w ogóle nie jest gładka. Krem rozczarował mnie totalnie. Bardzo możliwe, że nadałby się w sam raz dla osób które mają tłustą cerę, jednak dla mnie niestety jest absolutnie za słaby aby dostatecznie nawilżyć moją skórę. Szkoda.. 







~~Lila~~


11 komentarzy:

  1. lubię lekkie kremy, dla mnie byłby wystarczający (tak myslę) fajny ma słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek ma bardzo oryginalny, szkoda że nawilżenia brak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jeśli zależy Ci na nawilżeniu, lepiej wybrać zwykły krem, ponieważ kremy w żelu lepiej sprawdzą się u osób z cerą mieszaną, którym zależy na wchłonięciu niemalże do matu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z tym zgodzę, ten krem ma bardzo lekką konsystencję, dobrze sprawdza się na cerze mieszanej. Używałam go kiedyś i bardzo lubiłam, teraz słoiczek za słoiczkiem zużywa mój mąż i bardzo sobie chwali.

      Usuń
  4. Słoiczek ma dośc oryginalny jednak ja uważam, że jego wysokość nie jest na plus, ponieważ przy końcówce trzeba będzie wciskać palucha by cos z niego wydostać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam,ale fakt cena jest dość spora i jeszcze do tego brak nawilżenia,dobrze wiedzieć...Choć prawdopodobnie w życiu bym go nie kupiła,bo nie mam dostępu do tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam matujący krem YR i niestety też był niezbyt fajny, wyrzuciłam go po pewnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach na plus. Ale jak mowisz, ze niedostatecznie nawilza to nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze,że to przeczytałam, bo czaiłam się na ten krem już jakiś czas
    ;)
    na noc używam kremów do skóry odwodnionej, więc jak słabo nawilża niech ucieka ;)
    choć moja koleżanka zachwala sebo specific, można znaleźć coś dla siebie ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...