piątek, 13 kwietnia 2012

wiosenne zakupy :)



Chwilę to trwało, ale nareszcie znalazłam buty dokładnie takie jakich poszukiwałam od dłuższego czasu.:) Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo naprawdę nie przepadam za chodzeniem po sklepach obuwniczych, a mimo to udało mi się coś upolować. Głównym powodem mojej niechęci do sklepów obuwniczych jest jest kiepski wybór butów, a  jak już mi się jakieś spodobają, to bardzo często mój rozmiar (39) jest już wykupiony. Takie sytuacje bardzo mnie irytują i zniechęcają do zakupów. No ale tym razem było inaczej:), pewnie dlatego że trafiłam na nową kolekcję. Zależało mi na kolorze neutralnym i prostej strukturze buta- bez żadnych ozdób. No i strzał w dziesiątkę.:) Poza kolorem dużym ich plusem jest obcas, który  jest dosyć niski, przez co wygodnie będzie mi w nich chodzić na co dzień, a za razem jest na tyle wysoki, że nadal elegancki.:) Dostępne były też kolory: czarny, czerwony i pomarańczowy (w odcieniu czerwieni). Trochę mnie kręci, czy nie kupić sobie jeszcze jakiegoś koloru, ale póki co zobaczę jak te będę się spisywać. A i zauważyłam, że świetnie będą pasować do marynarki z Bershki, którą kupiłam sobie niedawno. :)  







~~Lila~~


17 komentarzy:

  1. Śliczne :) Już oblukałam gdzie kupić ale w moim mieście nie ma sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudrowy róż to hit sezonu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Podobne do moich z F&F :)
    A ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście pasują do marynarki :) Śliczne buty, ciężko znaleźć ładne szpilki na niskim obcasie. Przyłączam się do pytania, ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. 90 zł. :/ niestety.. szkoda że nie są tańsze

      Usuń
  5. ale piękne od razu się zakochałam w nich ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten kolor, świetne rzeczy w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka bardzo mi się podoba :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne buciki,jednak do mnie by nie pasowały:))
    Natomiast marynarka jest boska,szukam czegoś podobnego i w takim kolorze:))

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie buty, szukam aktualnie podobnych ale na delikatnie wyższym obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne, niziutki obcas to idealna alternatywa dla balerinek (dużo elegantsza) na dni kiedy dużo się chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh pudrowy roz zawsze byl moim ulubionym :) sliczne buciki,daj znac pozniej czy wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...