poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Paczka wymiankowa od aagniieszka


Muszę przyznać, że wymiana to naprawdę świetna sprawa. Można oddać nasze nietrafione, lub powtarzające się  produkty w zamian za coś co bardziej nam odpowiada.:)
Dzisiaj doszła do mnie paczuszka z wymiany od aagniieszka ( http:/aagniieszka.blogspot.com/), której bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.:) ! 
Wszystkie kosmetyki bardzo mi się spodobały i już widzę, że z wielką chęcią będę ich używać.:)
W paczuszce znalazłam: Balsam z woskiem pszczelim AVON, 2 błyszczyki Liquid lipstick by W7 (kolory 04 i 06),  Little White Dress AVON (zapach jest genialny) oraz próbkę kremu.








~~Lila~~



13 komentarzy:

  1. Super:))
    Błyszczyki są ciekawe,zwłaszcza ten różowy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie też lubię wymiany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też wiele kosmetyków leży i cierpliwie czeka, ale się chyba nie doczeka... Muszę pomyśleć nad opcją wymiany

    OdpowiedzUsuń
  6. ten wosk do ust z Avonu jest świetny,a przy tym barrrdzo apetyczny;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak pachnie przepięknie :) on jest chyba nawet nie tylko do ust :)

      Usuń
  7. LWD spodobałoby sie mojej mamuśce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja też już doszła! Nie mogę się doczekać kiedy użyje bronzerów ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Woda Little white dress pachnie cudownie! :) Zapraszam Cię na rozdanie do mnie! Do wygrania jest świetny zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "małej białej" nie miałam, ale czarną i czerwoną tak :D
    Little red dress uwielbiam, kocham i nie oddam za nic :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...