wtorek, 10 kwietnia 2012

Nowe lakiery




Chyba powoli wciągam się w tematykę lakierów do paznokci :)) Kiedyś miałam ich naprawdę niewiele i jakoś specjalnie nie kręciło mnie wyszukiwanie i kolekcjonowanie coraz to nowych kolorów lakierów. Ale jak wiadomo człowiek się zmienia i teraz moje zbiory powiększyły się o całkiem sporą gromadkę. Ostatnio kupiłam kilka nowych. Dwa z nich to Catrice o kolorze 830 Salmon&Garfunkel  oraz My Secret w kolorze 144 Vanilla. Bardzo zależało mi szczególnie na tym drugim, bo już od dłuższego czasu poszukiwałam właśnie takiego odcienia żółtego. Jeszcze ich nie używałam i bardzo jestem ciekawa jak będą się trzymać na paznokciach.:) Jeśli miałyście jakieś lakiery z tej firmy to dajcie znać co o nich sądzicie i czy warto je kupować?  



~~Lila~~



16 komentarzy:

  1. Catrice miałam i są godne swej ceny, a my secret to dla mnie zagadka ;p nie maiłam żadnego lakieru z tej firmy :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te kolorki ;) też muszę się zaopatrzyć w parę lakierów, bo moja kolekcja mi nie wystarcza ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam kiedyś kilka, a teraz mam kartonik... Co ten blog robi z ludźmi :D Poza tym ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, nazwa tego z Catrice mnie powaliła. Salmon. Ciekawe czy rzeczywiście taki łososiowy czy wpada w brzoskwinię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ten z My secret czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lakiery uwielbiałam od dziecka. Potrafiłam zrobić niezłą histerię rodzicielce, żeby pomalowała mi paznokcie swoim bordowym lakierem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kochana też szukam coś w podobie do tego z My secret,czekam na efekty na pazurkach i twoją opinie:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...