niedziela, 22 kwietnia 2012

Golden Rose Paris- nowe kolory:)



Wiem, że nie każdy przepada za tymi lakierami, bo pierwsza warstwa jest dosyć słabo kryjąca, a sam lakier zastyga długo, ale mimo wszystko ja te lakiery bardzo lubię.:) Mają fantastyczne kolory. W całym stosie lakierów, te trzy od razu rzuciły mi się w oczy i wiedziałam już, że będą moje.:) Na ich obronę powiem, że lakier nie odpryskuje i naprawdę całkiem nieźle się trzyma, dopiero po kilku dniach pojawiły się przetarcia na brzegach. :)







~~Lila~~




11 komentarzy:

  1. ja też te lakiery bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także ;d


    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten brązowy szczególnie fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten najjaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie ładne :) gustuję w takich kolorach, najbardziej jestem ciekawa nudziaka

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są super ale najbardziej jestem ciekawa tego czekoladowego brązu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory świetne! Ja nienawidzę lakierów z tej firmy. Są baaardzo rzadkie i słabo kryjące...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...