środa, 14 marca 2012

Wiosna na ustach i paznokciach :) KOBO & LANCOME



Co prawda w tym roku bardzo modne są pastele, jednak ja nie mam zamiaru zrezygnować z intensywnych kolorów na ustach i paznokciach. :) Uwielbiam praktycznie wszystkie odcienie czerwieni, niektóre kolory różu i fioletu. :) Co ciekawe muszę Wam powiedzieć, że odkryłam niedawno świetną szminkę z firmy KOBO. Nie przepadam zbytnio za tą firmą o czym już kilka razy wspominałam, ale ich szminka jest po prostu świetna. Ma bardzo ciekawą formułę- z jednej strony jest dosyć kremowa, ale po nałożeniu na usta sprawia wrażenie dosyć suchej, przez co długo się na nich utrzymuje. Z tego co pamiętam kupiłam ją na promocji, więc nie wiem czy nie poszukam jeszcze jakiegoś innego koloru, bo naprawdę warto.:)
Kolor jest niesamowity..
Szminka wygląda tak..:




Co do paznokcie, muszę się Wam pochwalić, że pierwszy raz mam tak drogi lakier- bo z firmy Lancome. Dostałam go w prezencie. Kolor jest piękny i pasuje mi do bardzo wielu szminek. Jego formuła natomiast jest genialna- zastyga momentalnie (co bardzo cenię), a na paznokciach utrzymuje się standardowo jakieś 4 dni.:) Myślę, że ten duet będzie mi towarzyszył w najbliższym czasie dosyć często. :) 







~~Lila~~






19 komentarzy:

  1. kolor szminki jest cudowny! ciekawe czy mi pasowałby taki odcień:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, kolor szminy piękny :) a neonowe kolory są równie modne w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor szminki jest świetny, mam właśnie ochotę na jakiś taki mocny kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadka bardzo mi sie podoba, ale chyba sie nie skuszę również nie przepadam za tą firmą, z cenami się zagalopowali, niektóre kosmetyki kosztują więcej niż Inglota a lepsze nie są :\

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor pomadki jest prze cu do wny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna szminka, ale ja bym się źle czuła w takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor na ustach ;) i takie wiosenne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw. Czy lakier wart jest swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ładny koral:) Wygląda bardzo naturalnie:) Również wolę intensywniejsze kolory niż pastele.

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam, jest tez mocna tendencja na neony. Pastele na wiosne wracają co roku. Bardzo ładny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Pomadka z KOBO jest cudna, posiadam ją od dawna i jestem bardzo zadowolona z niej kolor jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor pomadki jest genialny:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ty seksownie wyszłaś:D
    Piękny kolorek,pasuję ci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor pomadki!
    u mnie nowa notka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful lipstick colour! have a nice sunday ,dear <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...