sobota, 31 marca 2012

moje pierwsze kosmetyki z MAC


        Kosmetyki firmy MAC są na co dzień dla mnie niestety niedostępne. Z jednej strony to dobrze- na pewno dla mojego portfela :), ale z drugiej mają oni kilka rzeczy, które bardzo chciałabym wypróbować (takie jak korektor lub puder prasowany). W Rzeszowie niestety nie ma ich sklepu, najbliższy dopiero w Krakowie- więc przy jakiejś okazji tam zaglądnę.
         Te pomadki natomiast postanowiłam zamówić na allegro. Zdarzają się akcje gdzie są dużo, dużo tańsze. Wybrałam klasyczną czerwień oraz delikatny odcień nude o różowym odcieniu do noszenia na co dzień. Póki co jestem z nich zadowolona,chociaż przyznam, że szału nie ma. Kolor jaśniejszy jest świetny, ale czerwony jest co najmniej przeciętny. Co prawda ładnie pokrywa usta, ale jak na ten kolor jest za bardzo kremowa i za bardzo widać smugi (od strony wewnętrznej ust widać jak się starła). Jeśli miałabym jeszcze kupić jakieś odcienie pomadek z tej firmy- pewnie wybrałabym te jaśniejsze, ale w oryginalnej cenie jak dla mnie są trochę za drogie. Znam szminki tańsze i jakościowo na pewno nie gorsze niż te (np. L`Oreal, Rimmel czy Kobo). 









~~Lila~~



20 komentarzy:

  1. Lubię pomadki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację jaśniejsza wersja wygląda dużo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbowałabym, ale nie wiem czy warto przepłacać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm czy warto, trudno powiedzieć, za cenę w sklepie raczej nie. na pewno jak już to szukaj na allegro.:)

      Usuń
  4. przepiękne kolory, szczególnie spodobała mi się ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta jaśniejsza jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. na allegro niestety trzeba uważać na podróbki, MACa niestety podrabiają na potęgę :( na blogu xbebe18 są przydatne informacje jak sprawdzić czy nasz produkt jest oryginalny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jaśniutka ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki,nie chcę Cię martwić ale na moje oko to podróbki.Naklejki na pudełkach kartonowych są zupełnie inne w oryginałach.Napis na metalowej części też jest podejrzany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lila: sprawdź sobie u Marti: http://beautyandmac.blogspot.com/ ma zakładkę podróbkową bo z all to nigdy nic nie wiadomo niestety

      Usuń
  9. łło hoho ale masz usta boskie o bogini *.* no mamo! stworzone do soczystości od MAC

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne odcienie, nie mam nic z Maca, nie ciągnie mnie do aż tak drogich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne odcienie!
    Ja lubię szminki MAC za to, że są bardzo przyjemne w użyciu i łatwo jest mi dobrać kolor który dobrze prezentuje się na moich dość ciemnych ustach i bladej karnacji. Jak kupuję te tańsze szminki to zawsze mi coś w nich nie leży i nie używam ich zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dokladnie jak spinka wole zainwestowac w MACowskie szpinki i uzywac z przyjemnoscia niz miec 40 i nie uzywac wcale mam rowniez jasna karnacje i dosc mocno napigmentowane usta, ale powiem ci cos dobrze ze nie masz MACa u siebie bo on uzaleznia!

      Usuń
  12. możliwe że to podróbki :) ja sie nie znam dobrze na tej firmie, dopiero jak kupie w sklepie to będę mogła porównać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten delikatny roz wyglada fenomenalnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza ma ładny odcień,jeszcze nic nie miałam z Mac mam ochotę na korektor ale jeszcze się zastanawiam bo jest dość drogi!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolory szminek, pierwsza idealna ta na co dzień :)
    druga na randkę czy na wypad jakiś wieczorem- idealna :) ale fakt- ceny powalające ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...