wtorek, 20 marca 2012

Moje kosmetyki Faberlic

 Zastanawiam się czy któraś z Was używała już jakiś kosmetyków firmy Faberlic? Nie zauważyłam jeszcze nigdzie żadnych postów na ten temat. 
       Faberlic jest to rosyjska firma typu Avon i Oriflame, sprzedają swoje kosmetyki przez konsultantki. Mają bardzo podobne katalogi. Akurat tak się złożyło że moja znajoma jest ich konsultantka więc bez problemu mam do nich dostęp.:), ale z tego co wiem nie są jeszcze aż tak popularni u nas. Katalog jest w języku czeskim i polskim więc bez problemu możemy przeczytać o interesujących nas kosmetykach. :)
 Ja zamówiłam sobie krem, podkład i 2 pomadki. I wstępnie powiem, że jestem z wszystkiego zadowolona, a szczególnie z kremu.




Zacznijmy od podkładu. Jak widać zamknięty jest w plastikowym, ale solidnym pojemniczku. Produkt wyciągamy za pomocą szpatułki, co akurat średnio mi się podobało, no ale to to kwestia przyzwyczajenia :). Początkowo podkład wydawał mi się dosyć ciemny, gdy jednak nałożyłam go na twarz, świetnie dostosował się do kolorytu mojej twarzy. Nie jest to podkład matujący (nie chciałam takiego), dlatego trzeba się przy nim delikatnie przypudrować. Kryje w sam raz- czyli zakrywa niedoskonałości, nie robiąc przy tym maski na naszej skórze.Co do utrzymywania się, nie zauważyłam aby robiły się jakieś nieregularne plamy na mojej twarzy. Nie będę zapeszać, ale póki co jest fantastyczny.:) Kosztował około 39 zł jeśli dobrze pamiętam.  




 Kolejną rzeczą jest krem na dzień i noc. Ma głęboko nawilżać i odprężać naszą skórę. Jak dla mnie jest to po prostu wybitny krem.:) Wydobywa się go za pomocą pompki, co również jest bardzo praktyczne i przyjemne. Nie używam go codziennie, jedynie gdy skóra mojej twarzy jest w gorszej kondycji. Przede wszystkim świetnie nawilża, daje efekt przyjemnego chłodu, bardzo szybko się wchłania i lekko napina skórę naszej twarzy. Po jednym użyciu już widać efekty, jak dla mnie po prostu szał. :) Kosztował też koło 30 lub 25 zł, nie pamiętam. 




Pozostałe dwie rzeczy to szminki/ pomadki.:) Pierwsza z nich była troszkę droższa. Zamknięta jest w ciekawym pojemniczku. Aby ją wydobyć należy lekko przycisnąć denko i wysunąć. Kolor bardzo mi się podoba, nadaje się do makijażu dziennego. Co do trwałości, również nie ma co narzekać, spokojnie wytrzyma kilka godzin.






Druga z nich, troszkę tańsza, ale uważam że wcale nie gorsza, ma już bardziej szałowy kolor.:), który przyznam że podoba mi się bardzo. Na ustach nie jest tak jaskrawy, dlatego również można spokojnie używać ją do makijażu codziennego. 




Jeśli znacie tą firmę i używałyście już jakiś ich produktów, to dajcie znać co o niej sądzicie i  co warto mieć z ich oferty.:))?



~~Lila~~


16 komentarzy:

  1. ślicznie kolorki pomadek:)
    podkład też by mnie zainteresował gdybyś tylko nie napisała, że nie matuję-ja przy swojej tłustej cerze potrzebuję dobrego matowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam zupełnie firmy, mi tez odcienie pomadek przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie znam tej firmy chociaż chyba kiedyś o niej słyszałam gdzieś tylko nie wiem gdzie:D,pomadki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja walsnie chcialam zamowic tez podklad tylko nie wiem czy trafie w swoj odcien :P u mnie nowosci recenzja do ktorej zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie nam, ale kolory pomadek są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga szminka ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się spotykam z tą firmą, ale odcienie pomadek są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę, nie znałam tej marki :) Weszłam sobie na stronkę, ceny też w miarę przystępne. Może i ja się na coś skuszę...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.. ale nic dziwnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy :)
    Dziękuje za komentarz. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie dziwna aplikacja tą szpatułką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie słyszałam o tej firmie... ale kolor ostatniej szminki powala piękna!! zapraszam do mnie http://www.rozowypieprz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie szminki Faberlic, prawdziwe perelki! niestety musze zamawiac przez internet, bo zadnej konsultantki nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tę firmę znam od 2008 roku. Weszłam tam jako konsultantka, potem się urwało i od zeszłego roku wróciłam:) kosmetyki bardzo fajne i trwałe, kremy nie uczulają, a owocowe zapachy peelingów są boskie... bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...