czwartek, 29 marca 2012

Marcowe denka :)



Jak widać po ilości opakowań, marcowe denka są dosyć skromne w porównaniu do chociażby tych z lutego.:) W tym miesiącu używam wielu rzeczy na raz i coś czuje że w przyszłym miesiącu będzie sporo opakowań, jak również wszystkie na raz mi się skończą.:) 


NAJLEPSZE kosmetyki z całej grupy to płyn dwufazowy Bawełna z firmy Bielenda oraz Maska 3 minutowa do włosów farbowanych z firmy Pantene. Obydwa produkty bardzo polubiłam i myślę, że wrócę do nich jeszcze kiedyś. Obecnie używam również z Bielendy płyn dwufazowy Awokado i nie widzę różnicy, jet równie dobry.:) Maska natomiast świetnie wzmacnia i wygładza włosy po farbowaniu. Zauważyłam też, że daje piękny i zdrowy połysk.:)   




NAJGORSZE to zdecydowanie szampon do włosów Biosilk. Już kiedyś o nim pisałam dlatego powiem krótko, że jest po prostu beznadziejny. Nie warto go kupować, bo absolutnie nic nie robi z naszymi włosami. Kupiłam wersję, która miała nadać włosom objętości, a zrobiła dokładnie odwrotnie- czyli przyklepała je totalnie. Jedyne co mi się w nim podobało to przyjemny zapach.  





~~Lila~~



17 komentarzy:

  1. nie używam biosilka, więc niczego nie straciłam widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię szamponu z Biosilka. Kiedyś miałam ten sam co Ty masz i także nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też szampon z biosilka średnio odpowiadał..

    OdpowiedzUsuń
  4. płyny Apart bardzo mi odpowiadają :) będę szukała tego płynu Bielendy mam ochotę sprawdzić go na sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zużyć :) Nie miała żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie mialam szamponu z biosilku i juz na pewno nie kupie a do tego jest dosc drogi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też teraz już raczej nie zakupie szamponu biosilk:) duzo zuzyc oby tak dalej, trzeba zrobic miejsce na nowe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ten płyn dwufazowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm może wypróbuję tą maskę do włosów farbowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje projektu denko, super zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam projekt denko :)) to dobra motywacja, ja zużylam 4 kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zrób jakiegos posta na ten temat :D

      Usuń
    2. poprawka, mam 6 zużyć :)))

      Usuń
  12. No fajne denko:D
    Zaciekawiła mnie ta 3minutowa maska do włosów z pantene,lubie tą firme:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny projekt ijak zauwazylam tez masz w posiadaniu choc jeden produkt garniera wiele osob lubi ta firme

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...