piątek, 23 marca 2012



22 komentarze:

  1. Mój codzienny makijaz wyglada podobnie, tylko z uzyciem innych marek cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż ! masz piękną cerę :) i kolor pomadki jest rewelacyjny, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak zazwyczaj sie maluje tzn na okazje jakieś tylko nie umiem robić kreski...
    ślicznie ci w tym makijażu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. moj makijaz dzienny wyglada podobnie :) tez nie lubie przesady, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadka rewelacja :) ślicznie wyglądasz w takim makijażu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dzienniak wygląda bardzo podobnie :)
    Pasuje Ci ten kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super!pasuję ci taki makijaż:)
    Usta świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. popieram, naprawdę piękna cera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadeczka jest śliczna.
    No i ślicznie wyglądasz, bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, ze pomadka z Yves Rocher naprawdę dobrze kryje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, pomadka jest świetna :) i strasznie długo utrzymuje sie na ustach :)

      Usuń
  11. ładny, naturalny makijaż :) ja też zdecydowanie takie preferuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi sie bardzo podoba :) Naturalny, piękne, pełne usta no i te delikatne rysy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż ;) Podoba mi się kolor pomadki ;)
    Zapraszam do siebie , obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...