sobota, 24 marca 2012

Douglas Shimmer Powder


Douglas Shimmer Powder, czyli puder rozświetlający do twarzy.  Kupiłam go jakieś 2 tygodnie temu i od tej pory używam go codziennie. Napis "puder" sugeruje użycie go na całą twarz, jednak takiego zastosowanie absolutnie nie polecam, ponieważ świeciłybyśmy się jak bombka. :)
Rewelacyjny jest natomiast do użycia miejscowego. Jego błyszczące drobinki są niezwykle małe i dzięki temu świetnie stapiają się z naszą twarzą. Rozświetlenie wygląda bardzo naturalnie a z samym rozświetlaczem właściwie ciężko przesadzić, dlatego polecam go wszystkim tym którzy dopiero zaczynają używać tego typu kosmetyków.:) Ja osobiście go bardzo polubiłam bo naprawdę świetnie wykonuje swoje zadanie. Bardzo fajnie wygląda gdy nałożymy go w okolicach bronzera- twarz wydaje się być muśnięta słońcem, przez co wygląda bardzo zdrowo. Zauważyłam też, że utrzymuje się calutki dzień bez problemu, co jest jego głównym plusem. W kompakcie znajduje się 7 g produktu, jest całkiem wydajny, a jego koszt to około 30 kilka zł. Jak dla mnie bomba, myślę, że będzie teraz jednym z moich ulubieńców.:)







~~Lila~~





15 komentarzy:

  1. fajny, mało kiedy używam takie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda! Rzeczywiście tak naturalnie, słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej unikam tego typu kosmetyków, ale na jakieś wyjścia jak najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem takiego zdania jak Ty :)


      rousseroulette.blogspot.com

      Usuń
  4. Czasami na jakieś wyjście lubię się pomalować i używam pudru rozswietlającego ;) Tego powyżej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja te używam rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam rozświetlaczy, ale ten ma ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daję świetny efekt:)
    Nie wiem po co piszą żeby użyć go jako puder,przecież nikt o zdrowych myślach nie użyje go na całej twarzy,nie wyobrażam sobie jakby to wyglądało:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kolor :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny rozświetlacz. W zasadzie niedrogi, więc może wreszcie się przekonam do zakupu rozświetlacza :)

    Zapraszam do rozdania na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wyobrażam go sobie nakładać na całą twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda. :)

    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...