sobota, 31 marca 2012

BIELENDA Karoten



       Zestaw kosmetyków serii Karoten z firmy Bielenda jest ze mną od zimy. Obecnie są już powoli na wykończeniu, dlatego mogę co nie co na ich temat powiedzieć.:) Kupiłam ten zestaw w przedświątecznej promocji w grudniu. Początkowo miał być  na prezent ale w ostateczności powędrował do mnie.:)

       Pudełko zawiera krem na dzień i noc oraz masło do ciała. Uważam, że są to świetne kosmetyki jeżeli chcemy delikatnie naszą skórę rozświetlić i nadać jej zdrowego kolorytu. Taki właśnie był główny cel jaki chciałam osiągnąć przy ich stosowaniu. Sprawdza się to świetnie w okresach zimowo/wiosennych kiedy nasza cera jest dosyć szara i blada. Rezultat może nie był jakiś oszałamiający, bo nie możemy wymagać od tych kosmetyków zmiany naszej karnacji, ale moja twarz rzeczywiście wyglądała zdrowiej. Co mi się spodobało bardzo to to, że zniknęły wszelkie przebarwienia- kolor skóry ładnie się ujednolicił. Skóra była gładsza i lekko naprężona i to właściwie wszystkie jego efekty.. Zapach jest raczej delikatny a konsystencja bardzo gładka i łatwa to rozprowadzenia- zarówno kremu jak i masła. Jeśli jednak miałabym się ponownie zdecydować na kupno tych produktów to wybrałabym bez wahania masło do ciała. Krem zostawia delikatny film na twarzy, który mnie do niego troszkę zraził, ale nie jest to rzecz która miała by go zupełnie dyskwalifikować.:) Masło natomiast jest świetne. Bardzo szybko się wchłania, jest wydajne i fantastycznie nawilża naszą skórę. Reasumując, zestaw jest naprawdę godny polecenia. Bielenda ma niedrogie a według mnie całkiem dobre i dające niezłe efekty kosmetyki. :)











~~Lila~~





9 komentarzy:

  1. ja uwielbiam wszelkie kosmetyki od bielendy. o tych nie slyszalam ale chyba i na nie niebawem przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam masło i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o świetne, uwielbiam tego typu kosmetyki do ciała, więc napewno bym polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Bielendę , wypróbowałam już kilka kosmetyków i zawsze byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi własnie krem z Bieledny nie przyniósł efektu.Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam maseczki z tej firmy i byłam zadowolona, uważam że Bielenda ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam jeszcze stycznosci z produktami tej firmy, kto by pomyslal ze taka marchewka i tyle korzysci.
    zapraszam domnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na masełko może się skuszę...:)*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...