sobota, 18 lutego 2012

Tag:5 kosmetycznych rzeczy,których nie chcę mieć....

Witajcie,
 Zostałam otagowana do zabawy przez Makeupkama dziękiii.. :)*


Zasady:
- napisz, kto Cie otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:

- maja tańsze odpowiedniki
-są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek
To do dzieła;

Pierwszą rzeczą kosmetyczną która uważam, że jest zbędna to:

Drogie akcesoria takie jak zalotka, pęseta czy jak właśnie beauty blender. Uważam, że są to zupełnie zbędne wydatki. Przecież wiadomo, że jest określony zakres pomocy ze strony tych przyrządów i żeby nie wiem co, nie da się z nich zrobić rzeczy ekskluzywnych.:) Dlatego te tańsze w zupełności wystarczą. 

Kolejną rzeczą są lakiery do paznokci. Mało kiedy kupuje droższy lakier, jak już to częściej dostaję, ponieważ nie zależy mi specjalnie na trwałości, bo zwykle i tak zmywam go bardzo szybko.:) 


Nie przywiązuję też uwagi do eyelinerów. Obecnie używam eyelineta i kredki z Catrice oraz Essence. Myślę, że swoja jakością spokojnie dorównują tym z wyższej półki. Spełniają swoje zadanie za rozsądną cenę.


Nie mam również w zwyczaju wydawać dużej kwoty pieniędzy na kredki do brwi. Teraz używam dwóch kredek z Catrice i Pierre Rene- są świetne i w zupełności mi wystarczają. 

Ostatnią rzeczą są bazy pod makijaż oka. Myślę, że jak używamy słabych cieni to i najlepsza baza nam nie pomoże. Według mnie już bazy takie jak z Bell lub nawet Virtual z Joko są w stanie utrzymać makijaż naprawdę przyzwoicie.


i to by było na tyle...

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy chętne osoby :)




~~Lila~~





7 komentarzy:

  1. jeżeli używamy słabych cieni to dobra baza pomoże... jednak nie oznacza to, że musi być droga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do lakierów to się zgadzam , u mnie na paznokciach są często zmieniane więc takie wydatki nie miałyby sensu, tańsze też spełniają swoje zadanie, i tak jest z wieloma rzeczami, droższe nie znaczy od razy lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z lakierami mam tak samo :) Beautyblender - mysle tak samo. No i oczywiscie wole tansze bazy jak Bell, Elf itd

    OdpowiedzUsuń
  4. prawda drogie gadżety to zbrodnia dla portfela

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag! Jak zwykle miło się Ciebie czyta :) kochana, będę baaardzo wdzięczna i także będzie mi bardzo miło jak odwiedzisz mojego raczkującego bloga www.ania-recenzuje.blog.pl ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...