poniedziałek, 13 lutego 2012

SEPHORA




Witam Was po krótkiej przerwie urlopowej :) w zimie też należy się jakiś odpoczynek, a co!:D 
Ponieważ jeszcze nie mogę się za bardzo ogarnąć, (bo dopiero wczoraj wróciłam z Gdańska) dzisiaj tylko szybciutko pokaże Wam moje niedawne nabytki w Sephorze.
Puder prasowany, bronzer i prześwietny błyszczyk do ust. Bronzer i błyszczyk był w promocji, zapłaciłam za nie naprawdę niewielką cenę. Postaram się napisać o nich troszkę więcej w najbliższym czasie, ale już dziś powiem Wam, że jestem naprawdę zadowolona z tych zakupów. Wszystko okazało się strzałem w dziesiątkę. :), a o dziwo błyszczyk najbardziej przypadł mi do gustu, co naprawdę rzadko się zdarza bo generalnie za nimi nie przepadam.  






~~Lila~~




10 komentarzy:

  1. ale cuda :) jestem ciekawa jak ten puder sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy
    nie wiem czemu ale mam problem z wpisaniem komentarza zawsze na Twoim blogu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ten błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronzer fajny, tylko dlaczego posiada drobinki? Tego nie mogę znieść, że każdy bronzer je ma. No cóż. Miałam kiedyś ten puder prasowany, ale w starszej wersji. Nawet fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder jest moim ulubieńcem już od kilku lat! Sephora ogólnie ma dobre produkty i często goszczą u mnie w kosmetyczce:)


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten puder z Sephory, jest całkiem niezły i zawiera ciekawie ukryte lusterko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kochana jesteś nareszcie!!! stęskniłam się za tobą:)**
    Super zakupy,szkoda że u mnie nie ma sephory,ten bronzer faktycznie jest ciekawy:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...