sobota, 4 lutego 2012

JOKO puder z serii Universe

mój kolor to J 370
W ostatnim czasie JOKO puder Universe jest moim zdecydowanym ulubieńcem jeżeli chodzi o kosmetyki do konturowania twarzy.:) Wiem, że z założenia jest to puder, ale póki co jego kolor jest dla mnie po prostu za ciemny, dlatego w roli bronzera sprawdza się idealnie. 
Dla odmiany, jest on raczej matowy (moje bronzery i róże przeważnie przeważnie zawierają drobinki).  

Cena ok. 30 zł


Co w nim lubię najbardziej? To że..:
- jest aksamitny i miękki w dotyku,
- jego gładka formuła pozwala idealnie rozprowadzić go na twarzy,
- kolor jest na tyle bezpieczny, że nie muszę się martwić ewentualnym przerysowaniem na policzkach,
- trzyma się bardzo dobrze przez cały dzień,
- idealnie wtapia się w naszą buzię,
- jest bardzo wydajny,
- nie tworzy placków na policzkach,
- ogólnie bardzo naturalny efekt,
- nie uczula, a przynajmniej mnie. :) 





Sądzę, że w lecie jak się trochę opalę, przerzucę się z nim na całą twarz i myślę, że efekt będzie równie zadowalający.:)


A przy okazji pokażę Wam jak obecnie wygląda mój, jak do tej pory ulubiony puder brązujący z Inglota.:/ Spadł mi gdzieś, ale całkiem delikatnie i wszystkie paski pokruszyły się. Zauważyłam wtedy, że są one dość słabo ze sobą złączone i chyba łatwo ulegają zniszczeniu. W każdym razie trzymam go nadal i staram się go jeszcze zużywam, w miarę możliwości oczywiście, do czasu aż kupię sobie nowy.:) 




~~Lila~~






13 komentarzy:

  1. puder z Joko fajnie wygląda, ciekawe jak prezentuje się na buzi ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt, i do konturowania twarzy rzeczywiście może być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slyszałam że jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jako bronzer byłby za jasny ale jak puder całkiem ok :) Jeszcze nie próbowałam ale chętnie się na niego skusze jak wykończe mój z Maybelline ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się nad różem z tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też róże w oko wpadły:) Ale nie miałam ostatnio okazji ich kupna.

      Usuń
  6. W założeniu jest to puder matujący? Też szukam bronzera BEZ drobinek, ale strasznie ciężko znaleźć coś naprawdę fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder z Joko wygląda bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest ten puder z joko szkoda że nie mam za bardzo dostępu do kosmetyków joko:/
    A tego pudru z inglota to mi się szkoda zrobiło:D

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę, ja jakoś nie widuję u siebie kosmetyków joko (albo nie zwracam uwagi...)

    OdpowiedzUsuń
  10. puder wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli lubisz kolorowe kosmetyki zapraszam na rozdanie Sleek Make UP!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...