środa, 22 lutego 2012

JOKO cienie do powiek DUO

     


        Na wyprzedaży ostatniej kolekcji JOKO udało mi się upolować piękne perłowe, prasowane cienie do powiek- DUO. Bardzo podoba mi się cała oprawa w jakiej się znajdują- kasetka jest bardzo elegancka i wygląda wręcz ekskluzywnie. :) Są to moje drugie cienie z tej firmy- poprzedni pochodził z serii Universe, który dla mnie nie był do końca udany lekko mówiąc, pisałam o nim już kiedyś. Zaraz potem powędrował do  mojej koleżanki.:)
            Te cienie natomiast są fantastyczne. O wiele łatwiej się je nakłada, trzymają się znacznie dłużej a przy tym mają piękne kolory.:) Jednym słowem warto! W tym momencie wprowadzili troszkę inną kolorystykę, ale myślę że tam też znajdą się jakieś perełki. Sugerowałabym jednak kupując cienie JOKO decydować się raczej na kolory perłowe niż matowe, ponieważ matowe są troszeczkę słabsze i szybciej znikają z oka.:)

nr J 201










~~Lila~~





   

16 komentarzy:

  1. wow, jestem pod wrażeniem opakowania.
    kolory cieni też bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się ciekawie. Ja posiadam cień z JOKO Universe zielono-fioletowy (J313), wg mnie też to nie było do końca udane. Po prostu znam wiele lepszych cieni za niższą cenę. Fajnie wiedzieć, że poprawili ich jakość, może kiedyś jeszcze jakieś kupię. Oprawa graficzna tych cieni jest jak najbardziej na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie, w środku przypomina mi trochę Clarinsa :) Ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na przecenie kilkanaście złotych, chyba 13, ale w normalnej cenie kosztują więcej, chyba koło 20 zł. Nie jestem pewna..

      Usuń
  4. ładne odcienie, kochana podpisuj zdjęcia, bo kradną na potęgę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nie wiedziałam :) pewnie będę musiała zacząć to robić

      Usuń
  5. wow, ładnie wyglądają, a jaka cena? wyglądają na drogie.

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancko wyglądają:)
    PS jeśli możesz to wyłącz weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na opakowanie myślę sobie... wow, nieźle się postarali. Ciekawe jak ze środkiem. I jakoś nie umiem ufać cieniom z Joko, całkiem nie wiem dlaczego. Nie wydają się zbyt napigmentowane, ale chętnie zobaczę jakiś makijaż. Może się przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana nareszcie,wyczekiwałam kiedy pojawi się twój post,i wreszcie się pojawił,chyba na dobry sen:D**
    Cienie są śliczne i jakie eleganckie opakowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się opakowanie bardzo szykowne:D zawartośc także:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny wyżej mają rację, opakowanie rzeczywiście jest bardzo eleganckie:) A same cienie również bardzo trafnie dobrane kolorystcznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się ich oprawa też bardzo podoba ;) ale skusiłabym się bardziej na ich puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jednak zmieniłam mojego bloga- ten co wczoraj Ci podałam jest nie ważny. Za to tutaj jest link do mojego nowego bloga: www.ania-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam cienie Joko za opakowanie. Te kasetki są nie tylko bardzo eleganckie, ale też wygodne i zawierają lusterko, przy czym jednocześnie nie są drogie. Jakiś czas temu Joko wypuściło cienie bez parabenów za co mają ode mnie plusa;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...