piątek, 20 stycznia 2012

Zakupy w YVES ROCHER

     


 Może to dziwne, ale chyba pierwszy raz w życiu robiłam zakupy w YVES ROCHER. Nigdy nie używałam ich kosmetyków, zawsze jakoś odpychał mnie ten sklep, sama nie wiem dlaczego.:) Dzisiaj jednak, pod namową koleżanki, postanowiłam się tam przejść i ewentualnie coś wypróbować. Z tego "ewentualnie" zrobiło się aż 3 rzeczy, plus z karta stałego klienta razem z prezentem i rabatami.:) Póki co, mogę powiedzieć, że jestem zachwycona szminką. Nie tylko ma piękny kolor, ale bardzo podoba mi się jak jest miękka i delikatna, a zarazem trwała na ustach. Świetna! Co do pozostałych rzeczy- dopiero się przekonam.:)Wszystko kupiłam na sporych przecenach, więc jestem bardzo zadowolona. :)  










~~Lila~~





10 komentarzy:

  1. mmm szminka boska :) może jakiś makijaż z jej użyciem??

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie to niestety cienka jakość za dość wysoką cenę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm dobry pomysł :D muszę pomyśleć nad jakimś makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale nie dziwne, bo ja tez nigdy nie miałam nic z tej firmy:)
    ciekawe zakupy, szczególnie ta woda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie dziś dostałam swoje zamówienie z YR, ale zupełnie inne produkty niż Ty kupiłaś :) czekam na recenzję to może następnym razem się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie coś dodałaś czekam i czekam i doczekać się nie mogłam:D
    Szminka ma cudowne opakowanie...kochana to czekamy na makijaż z użyciem szmineczki:))*

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za kolor! Szminka wygląda świetnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. yyy są jeszcze tacy którzy nawet nigdy nie weszli do tego sklepu, np ja :D także to, że pierwszy raz tam zrobiłaś zakupy wcale nie jest dla mnie dziwne ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Też rzadko tam zaglądam, jakaś taka specyficzna atmosfera tam panuje. Ale fajną torbę dostałaś. Wczoraj testowałam tę samą szminkę, ale uznałam, że pewnie nie będzie trwała, chociaż była dobrze napigmentowana. Widzę, że trafiłaś na jaśminowe perfumy, muszę je u nich powąchać, bo uwielbiam kompozycje kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...