wtorek, 3 stycznia 2012

Zakupy w Golden Rose


Przyznam, że to moje pierwsze zakupy produktów z firmy Golden Rose. Może kiedyś, bardzo dawno coś miałam, ale nawet tego nie pamięta. Napaliłam się na ich wypróbowanie już od dawna. Dzisiaj natomiast mogę stwierdzić że:

1. WET/ DRY EYESHADOWS ( paletka nr 04) -  To absolutny sukces. :) Jestem z nich bardzo zadowolona, z resztą mało kiedy nie jestem zadowolona z takich kolorów cieni- kolory brązu i beżu należą zdecydowanie do moich ulubionych. A te muszę powiedzieć, że są wyjątkowe- są dosyć perłowe, ale na powiece wyglądają dużo spokojniej. Kolory klasyczne, można je spokojnie używać do makijażu codziennego. :)  




 2. TERRACOTA BLUSH- ON (numer 04) - I tu niestety się trochę zapędziłam. wybrałam kolor dla siebie zdecydowanie za ciemny.. W sklepie wydawał się ok.. W rzeczywistości jest bardzo mocno napigmentowany. Aby jakoś sensownie go użyć wystarczy nanieść dosłownie mała ilość, aby osiągnąć bardzo widoczny efekt. Będzie się lepiej nadawał pewnie latem, ale póki co łatwo można zrobić sobie nim krzywdę.:) Co nie znaczy, że jest zły- jedynie troszkę nieodpowiedni na ten moment. 



3. EXTREME SPARKLE Eyeliner (numer 09)- brokatowy eyeliner w kolorze złota. Użyłam go na sylwestra, praktycznie na całą powiekę już po nałożonym cieniu. Efekt był fantastyczny, ponieważ drobinki są dość małe- idealnie komponują się z resztą makijażu, nie dając tandetnego efektu. Nie pamiętam ile kosztował, ale był niedrogi- w granicach 8 zł. 

4. Do tego wszystkiego wpadł w moje łapki lakier Sensique z serii Trendy Nails. Właściwie kolor jest przezroczysty z drobinkami brokatu. Wygląda ślicznie i trzyma się bardzo długo. 





~~Lila~~



15 komentarzy:

  1. Róź Terracotta wygląda ślicznie, ale szkoda, że ma drobinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie wyglądają przepięknie, z chęcią zobaczę swatche. Ja póki co z Golden Rose mam tylko lakiery do paznokci i jestem z każdego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. róż będzie idealny latem albo teraz, na karnawałowe imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki, paletka ma cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te cienie... moja mama miałam w niebieskościach i też je lubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki firmy Golden Rose uwielbiam!
    Szczególnie eyelinery, które mi towarzyszą co najmniej z 1,5 roku, i nie zamierzam ich wymienić na żadne inne:)a także lakiery. Cieni nie miałam, ale prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, delikatne kolorki :) dziękuję i również życzę Szczęśliwego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie cudowne a w różu się zakochałam:D
    Szkoda że u mnie nie ma golden rose:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Alee się świci;DD.
    Podoba mi się!;pp.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię takie kolory cieni. W ogóle marka Golden Rose ma całkiem fajne produkty, sprzedawane w niskiej cenie;) Bardzo lubię ich podkład mineralny, który jest jasny i ma dobry skład:) No i nie utlenia się, co jest rzadkością wśród podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj mam ochotę na tą TERRACOTE, ale znając życie też bym dobrała zły odcień :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś pierwszą blogowiczką, którą znalazłam, która pisze własnie o tej firmie, a zależało mi strasznie żeby przeczytać jakąś opinie na jej temat . Bardzo się ciesze, bo mi pomogłaś i zachęciłaś do zakupu tych kosmetyków. Zawsze chciałam mieć coś z Golden Rose ale bałam się , że to będzie nie wypał. Ale widać nie :) Super blog, daje do obserowanych :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...