środa, 25 stycznia 2012

wyprzedaże zimowe :)

Niby wyprzedaż zimowa, ale kupiłam sobie bluzki wiosenno- letnie, bo cały czas mam wrażenie, że jednak szybko zrobi się ciepło w tym roku i nie ma sensu gromadzić już ciepłych rzeczy.:) Co więcej, akcesoria też kojarzą mi się raczej z porą ciepłą. Z grubszych rzeczy wybrałam jedynie sweterek w Mohito, który myślę, że przyda się właściwie o każdej porze roku.
Szczerze mówiąc wydaje mi się, że w sklepach ostatnio jest straszny chłam i kicz. Ciężko znaleźć coś wartościowego i to nawet w tych sklepach pozornie "lepszych". Co mnie zaskoczyło najbardziej,to to, że w NewYorker znalazłam fajną marynarkę do pracy, której od dawna już szukałam. Zobaczymy jeszcze jak się sprawdzi i czy za szybko się nie zniszczy.:)  











~~Lila~~ 




16 komentarzy:

  1. super łupy, zazdroszczę:)

    zapraszam do siebie i do obserwowania;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wyprzedaże:D
    Ten pierwszy żakiecik jest super i ten sweterek w groszki też i te kolczyki a i jeszcze te kokardki jednym słowem wszystko mi się podoba:D
    Zgadzam się z tobą niby zimowa wyprzedaż tu ciuchy na wiosnę he,he

    OdpowiedzUsuń
  3. Lila słońce zajrzyj do mnie do tego posta http://aagniieszka.blogspot.com/2012/01/wyniki-mini-rozdania.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten sweterek z mohito ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile ta marynarka? Bo super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żakiet i sweterek to istne cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sweterek, żakiecik i granatowa bluzka :) I masz rację... ostatnio tyle sklepów obleciałam... w 4 godziny kupiłam jeden sweterek w innej galerii po 5 godzinach nic...

    OdpowiedzUsuń
  9. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta marynarka i kolczyki Bomba!:)
    Dużo zapłaciłas za nie?

    Jestem tu poraz pierwszy ale na pewno nie po raz ostatni:) dodaje do obserwowanych:)

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie, za dużo postów nie mam bo nowa jestem ale mam nadzieje ze chociaz te co sa się spodobają.
    Pozdrawiam! :)
    http://sparkle-asleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne łupy. Podoba mi się sweterek w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bywa już na koniec przecen, ale ja jeszcze się wybiorę w ramach relaksu posesyjnego. ;)
    Ten sweterek jest U-RO-CZY. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio mam problem, żeby znaleźć coś fajnego, a widzę, że u Ciebie łowy udane:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...