wtorek, 17 stycznia 2012

To co Lila lubi najbardziej..





















czylii.... szminki oczywiście.. :)) ( jejku jak człowiekowi czasem do szczęścia niewiele potrzeba :p hehe ) Na wszelki wypadek, gdybym czasem ich nie miała za mało, postanowiłam zaopatrzyć się w kolejne 2 cudeńka-  Inglot 910 i Rimmel Airy Fairy 070. O szminkach Inglot pisałam już kiedyś, że je bardzo lubię, więc dokupiłam po prostu kolejny kolor do kolekcji, który spodobał mi się na pewnym blogu :), przy jakiejś okazji chętnie zaprezentuję go na ustach bo jest boski! Natomiast z Rimmel od dawna mnie kusiła, aż w końcu uległam. No i przyznam, że jest świetna- w sam raz nadaje się na obecnie panującą mroźną aurę. Pachnie i smakuje trochę jak śmietankowy zapach, który dodaje się do ciasta- co akurat nie za bardzo mi się podoba, ale bywają gorsze.. Kremowa konsystencja natomiast powoduje, że bardzo przyjemnie rozprowadza się na ustach- duży plus i odpowiednio je nawilża. Polecam obie, jestem zadowolona z zakupu- lubię to.:) 


























~~Lila~~




12 komentarzy:

  1. Airy Fairy wielbię od dawna, ale w pomadkach inglotowskich jeszcze się nie zakochałam. Jednak ten kolor jest tak piękny, że ochhh. Chyba mam fazę na pomadki. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. airy fairy bardzo lubię, kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Airy Fairy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmelka mam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie napiszę nic nowego, szukam Airy Fairy i nigdzie jej nie ma:(:( A moja chęć posiadania tej szminki jest coraz większa....

    OdpowiedzUsuń
  6. No kurczę znowu nie zauważyłam twojego posta chyba jestem ślepa:D
    Wszystkie mi się podobają a szczególnie ta ostatnia ma taki żywy kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam rimmel airy fairy i ma śliczny kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminki z inglota mają fajne kolorki, ale straszne wysuszaja mi usta

    OdpowiedzUsuń
  9. mam Airy Fairy i nie wiem czemu ale jakoś o niej zapominam i nie używam za często :)
    bardzo ładny kolor ma ta z inglota

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...